Geplaatst: 2 uren geleden2 u Nee, geen rozen hoor....mijn rozentuin staat aardig vol. Mocht de auguste aanslaan, dan houd ik mij aanbevolen. Maar het heeft geen haast. Zal binnekort even een schrijven doen naar een duits rosarium. daar zag ik soorten staan die echt helemaal niet meer te krijgen zijn. Wil daar om stekken gaan lopen schooien...iets van "nee heb je!"🙈En indd ruimte tekort....dat is meer iets van een luxe probleem.Ik neem ze mee en maak extra stekken voor je. Geen rode bes??Ik heb niet veel te wensen. Misschien wat leuke soort ploxen roze/wit, en mijn korte lijstje. Alleen geven is ook leuk... 2 uren geleden2 u aangepast door Ciska
Geplaatst: 17 minuten geleden17 min Auteur 2 uren geleden, appelvrouw zei:Je bedoeld dat jij alle fruitstruiken e.d. naar dat voedselbos verplaatst?Ja, maar ik niet (alleen) zelf hoor.Alles gaat naar Bodegraven.
Geplaatst: 15 minuten geleden15 min Auteur @Ciska rode bes is ook goed hoor. Alvast bedankt.Mocht je iets wensen, je kunt het altijd vragen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.