Geplaatst: Maandag om 16:242 d Auteur 10 als het mag? Super! Ik zal wat zaden van de CM voor je meebrengen.
Geplaatst: 13 uren geleden13 u Op 24-8-2026 om 21:39, Tanja65 zei:Heb vanmiddag een stuk of vijf kleine stekjes opgepot. Ik mag toch hopen dat er iets aanslaat. Het zijn immers brámen (wij krijgen ze niet weg waar we ze niet willen).Mochten er meer aanslaan dan kunnen we die ook kwijt. We zijn gaan een nieuw stuk beplanten.
Geplaatst: 9 uren geleden9 u Auteur Ze hebben het niet allemaal gehaald. Maar ik zag in de kas nieuwe scheuten. Ik zal ze oppotten.
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Heb je voor mij ook nog zaden van de tomaat volushka en amur tiger, spinazie winterreuzen & de aubergine Rosa Bianca? Ik ga van mijn aardbei uitlopers ook proberen stekjes te maken (ik heb de Daroyal, Lambada & Korona). Mocht dit lukken kan ik jou dan nog blij maken met enkele?
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Auteur Ja, ga ik apart voor je houden @Loraine_ . En ja, aardbeienstekjes zeer welkom. Ik zat ook nog ff bij jouw tomaten- en peperzaden te snuffelen. Maar dat vraagt iets meer tijd. 4 uren geleden4 u aangepast door Tanja65
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Dankje! Aardbeien laat ik tzt weten wat het is geworden en qua zaden helemaal prima, dan hoor ik dat nog wel.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.