Geplaatst: Zondag om 16:391 d Druk in kruidentuin bezig,Heb inmiddels zaailingen vanhartgespanZeepkruidVerbenaAardbeien stekken (eenmaal dragend van wortel...)Aardbeien stekken van frau Mieze SchindlerLieve vrouwe bedstroAardbei muntBonte muntVerrassingsmengsel van bessen🙈Oregano hot en spicy ( niet gekruist met wilde oregano)Maak morgen nog even een rondje door tuin..door de droogte is de herfst eerder ingevallen.Er staan stekken op water van basilicummunt,Gevraagd:Iemandgeworteld stekje olijf kruid??Kikkerbeet? Voor de vijver...Een ananas aardbei plantje voor manlief... 1 uur geleden1 u aangepast door Ciska
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik zie dat je ook aardbeien hebt. Daar zoek ik naar. Kun je wat kwijt? Olijfkruid staat hier nog wel, maar is er slecht aan toe. Op de camping denk ik beter (met vocht en schaduw in die hitte). Ik kan proberen wat takken voor je te steken. Geworteld zijn ze dan nog niet.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Ik schep wat aardbeien voor je uit...zoek echt geworteld olijfkruid...ze stekken namelijk erg moeilijk.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.