Geplaatst: 8 uren geleden8 u Aan de Habanada kan ik je niet helpen, Jet. Maar ik mis in je lijstje onze ruil van strobloemzaad?
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Auteur Op 28-8-2026 om 18:01, Tanja65 zei:ik er in slaag toch wat zaad te oogstenIk ga het erbij zetten!
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Ik heb even mijn verzamelzakje met bladgewassen doorgeneusd en ik zag nog zaadjes pluksla Red Salad Bowl (eikenblad). De THT is januari 2027, maar dan zal het vast ook in april of mei nog wel opkomen. Erbij doen? En heb jij wellicht nog een paar zaadjes Golden Hour voor mij erbij?
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Ik vind opeens ook nog een zakje lollo rossa (krop/krul). Zit ook nog voldoende in om te delen.
Geplaatst: 47 minuten geleden47 min 8 uren geleden, appelvrouw zei:Heeft er iemand enkele zaadjes Habanada?Ik ben niet op de mtfd, maar ik had je al wat amsoizaadjes beloofd. Zal ik daar wat Habanada-zaadjes bijdoen en die naar het buur-adres in het Oosten sturen?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.