Geplaatst: Gisteren om 18:161 d Auteur Ik heb nog in de aanbieding bleekselderij. Had de mijne niet gerooid toen die in het zaad schoot. Ik heb nu een miljoen bleekselderij. Heb al een paar planten opgepot maar lan nog een m2 missen 😆
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Ik denk dat ik wel weer winterrietperen heb, vorig jaar had ik er ook enkele.En glazen flessen van 1L, of zijn die te groot? Denk aan Olifant jonge jenever of Esbjaerg wodka flessen. Wel leeg hoor, alleen even omspoelen.
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Mellie, als ik jou blij zou kunnen maken met tomatenzaden van Rosella, blush, bronze shell en/of yellow taxi, of paprikazaden (ik heb helaas geen pepers voor je) van White bullet, gypsy baron, Mystic, Kaboutermuts, of Dots (dit is een paprika waar ik wel vochtige ogen van krijg), zou ik dan een hibiscus van jou mogen?
Geplaatst: 39 minuten geleden39 min Voor mijn tipituinproject zou ik wel wat stekjes van in elk geval sinaasappelmunt maar als je genoeg hebt ook zwitsers en basilicum munt willen ruilen.
Geplaatst: 32 minuten geleden32 min Auteur @acpronk wodka flessen graag. Die vind ik net wat mooier (het oog wil ook wat!) rietpeer alleen als je kunt missen. Je weet, je maakt me altijd blij met vijgen als je die tzt nog hebt. Of een vijgenstek die in sept of okt nog rijpe vijgen geeft. @Caatje tuurlijk joh ik heb zo veel planten. İk trek er een paar voor je uit. Alle tomatenzaden klinken leuk, dus verras me vooral met wat je kwijt wilt. Paprika dots zou ik in elk geval graag willen proberen want ja een stippel 😆 vind dat heel schattig als naam. Gypsy baron klinkt ook wel erg chique. Kijk maar. @Nasuada Zwitserse munt wil dit jaar niet zo. Weet niet of ik daar nog genoeg van heb om niet zielig te zijn, maar de andere 2 munten wel. Neem ik sowieso voor je mee.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.