miramar Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 Hallo Forumbezoekers, Na wat te hebben nagedacht ben ik erachter dat ik het zelf niet weet. Wat denken jullie dat een pot van 25 l. per jaar op zou kunnen brengen aan voedsel? Ik ben zeer benieuwd, een gokje mag natuurlijk ook altijd. Mvg, Miramar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koert Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 Hoi Miramar, welkom! Ligt er natuurlijk helemaal aan wat je wilt telen, als je werkt met voor en of nateelt kun je er wat meer uithalen.bv: Voorteelt: 1 a2 kroppen sla, wat radijsjes en (raap)steeltjes (maart)Hoofdteelt: Courgette (dan zit de pot wel vol) Maar ik denk dat je wel 3 stuks suikermais kan planten en die kan laten begroeien met een soort boontjes (eind mei/juni evt. binnen voorzaaien)Nateelt: Mits je op tijd oogst, nog wat spinazie en bv. snijbiet (half/eind september)Maar dan luistert het allemaal wel redelijk nauw, twee teelten lukt sowieso wel(dus hoofdteelt met alleen een voor OF nateelt) Quote Even a broken clock is right twice a day Link to comment Share on other sites More sharing options...
miramar Posted February 11, 2011 Author Share Posted February 11, 2011 Bedankt voor een reactie, Zo dat klinkt best goed. Hoeveel zou dat in kilo's opleveren? Ik heb daar zelf wel gedachtes bij maar wil die graag testen aan jullie mening zonder dat ik eerst zeg wat ik denk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 Dan moet je helderziend zijn, dat weet niemand verder vindt ik 25 liter maar een kleine bak en zou ik zelf niet zien zitten om daar verschillende groente in te kweken, net groot genoeg voor paar sla planten of 3 tomaten plantjes. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 Tja, is de bak breed en laag? Of hoog en smal? Wordt het een goede zomer, of juist een prut seizoen? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Addie Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 Ik heb daar zelf wel gedachtes bij maar wil die graag testen aan jullie mening zonder dat ik eerst zeg wat ik denk.Wat zijn je gedachtes? Misschien hebben wij er ook wat aan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts