Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

25l. pot, opbrengst


Aanbevolen berichten

Hallo Forumbezoekers,

 

 

Na wat te hebben nagedacht ben ik erachter dat ik het zelf niet weet.

 

Wat denken jullie dat een pot van 25 l. per jaar op zou kunnen brengen aan voedsel?

 

 

Ik ben zeer benieuwd, een gokje mag natuurlijk ook altijd.

 

Mvg,

 

Miramar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miramar, welkom!

 

Ligt er natuurlijk helemaal aan wat je wilt telen, als je werkt met voor en of nateelt kun je er wat meer uithalen.

bv:

Voorteelt: 1 a2 kroppen sla, wat radijsjes en (raap)steeltjes (maart)

Hoofdteelt: Courgette (dan zit de pot wel vol) Maar ik denk dat je wel 3 stuks suikermais kan planten en die kan laten begroeien met een soort boontjes (eind mei/juni evt. binnen voorzaaien)

Nateelt: Mits je op tijd oogst, nog wat spinazie en bv. snijbiet (half/eind september)

Maar dan luistert het allemaal wel redelijk nauw, twee teelten lukt sowieso wel(dus hoofdteelt met alleen een voor OF nateelt)

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je helderziend zijn, dat weet niemand verder vindt ik 25 liter maar een kleine bak en zou ik zelf niet zien zitten om daar verschillende groente in te kweken, net groot genoeg voor paar sla planten of 3 tomaten plantjes.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...