Antoine Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 Hallo, Ik heb net 11 bloemkolen eruit gehaald omdat ze doorgeschoten waren. Ze zagen er niet erg appeteitelijk (stom woord ) uit.. Maar nu heb ik er nog een 15 stuks staan die nog moeten komen. Wat kan ik doen door ervoor te zorgen dat ze niet doorschieten. Ik vouw wel altijd de bladeren over de Bloemkool zodat ze wit blijven, maar dat helpt niet voor doorschieten... gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
eva1986 Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 je ze allemaal rond dezelfde tijd gezaaid hebt,, ben ik bang dat ze ook allemaal rond dezelfde tijd geoogst moeten worden... de bloemkool is natuurlijk in feite niets anders dan een bloemknop... Quote Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 Oogsten en invriezen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antoine Posted August 13, 2012 Author Share Posted August 13, 2012 Ze zijn al doorgeschoten, dus niet meer te eten! Quote In een groen, groen, knollen, knollenland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts