susanne Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Hallo allemaalIk heb een vraag; mijn moestuin is overwoekerd door kweekgras en bedreigt mijn planten. Ik denk erover mijn auberginesplantjes terug te zetten in een pot en in de kas. Ze doen het niet geweldig door de grote droogte. Kan dit?Susanne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Ja hoor dat kan....voorzichtig en heel ruim uitspitten......je kunt ook een vuilniszak open knippen en er omheen leggen zoals een koolkraag (ff googlen).....door het branden op die zwarte plastic zak gaat het gras dood....als je voorheen nog ff water geeft, is dat helemaal mooi want ook het water verdampt niet zo snel. succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
susanne Posted August 24, 2012 Author Share Posted August 24, 2012 Dank voor je antwoord. Ze staan nu in de kas en hopelijk hebben ze het daar beter. De planten zien er sterk uit, er zijn bloemen en hier en daar zelfs een kleine vrucht. Maar ik kan zo de vochtigheid beter in de gaten houden.groetSusanne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts