Bit Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 (edited) Is er wellicht iemand die mij een paar pitten van de platte perzik kan bezorgen ( opsturen , kosten kunnen gewoon vergoed worden indien gewenst ) Er is een topic over. Perziken, te koop bij de turkse groenteboer, soms zelfs bij de Appie. Maar ik wil ze maar niet tegen komen.Graag wil ik van de winter een paar zaden stratificeren in de koelkast, en ze vroeg in de lente zaaien. Edited August 26, 2012 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilse Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 ik heb ze dan wel niet liggen maar heb wel een turk hier om de hoek zitten. Kan eventueel wel volgende week voor je kijken als je wilt? Quote http://meestuintje.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemma Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 Ik zag ze vanmorgen bij jumbo. Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 Aldi heeft ze ook. Als je boompjes zoekt hoor ik het wel Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
Persica († december 2016) Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 Hoi Bit, Heb hier 4 pitten liggen, van overheerlijke (witvlezige) platte perzikDie mag je zo hebben,..ik kan hier geen boompjes meer kwijt, alles staat al vol,.. als je interesse hebt stuur evt. maar een PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 26, 2012 Author Share Posted August 26, 2012 thnx allen. Ben dus kennelijk ( zeer misplaatst ) geen Jumbo, en al helemaal geen Aldi-ganger. Mijn , grote, appie heeft soms wel 3 soorten perziken, maar deze; ho maar. pm onderweg. Zal wel goedkomen.En Frank, als mijn zaaisel niet lukt, kom ik een boompje kopen natuurlijk. Maar zelf proberen is wel zo leuk natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts