bioboerke Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Hallo heeft er nog iemand al het artiekel gelezen van de indische boeren die cola zouden gebruiken om hun gewassen te besproeien tegen bladluizen , en het al geprobeerd heeft als je last had van bladluizen op de groenten .Graag een seintje van de rezultaten , en op welke groenten goed of slecht het maakt niet uit gr bioboerke . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 ?? Zou kunnen ? Maar trek je nu ( in aug - sept ) wel érg veel wespen mee aan he ? En dat zijn er bij mij al zo veel.....Maar ben benieuwd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sluipwesp Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Dat wil ik ook eens uitproberen maar ik heb nu geen luis meer. Het lijkt mij wel dat de zoetigheid van de cola later misschien kan gaan schimmelen. Had een maand geleden last van zwarte luis in de komkommers. Mengsel van spiritus, allesreiniger en water en enkele dagen later waren er alleen nog skeletten te vinden. Quote Echte mannen komen thuis met honger ipv bloemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Het lijkt mij wel dat de zoetigheid van de cola later misschien kan gaan schimmelen. Misschien cola light gebruiken ? Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 Beter nog Cola Zero Denk dat het achterblijven van de zoetigheid van welke aard ook het neveneffect van bladluis idem dito is.Namelijk plakkende bladeren en dan schimmel erna............................ En zullen de mieren denken, we melken die bladluizen niet meer maar een lekker colaatje op puur en tijd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 Hoe zou dat kunnen dat een cola zonder suiker wel plakt dan ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 Plakt elke Cola niet? Moet dat eens aan de kleinkindjes vragen die morsen nog, ik niet meer, maar nog lang voor ik weer in de morsjaren kom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 Effe dat opgezocht op google. Blijkt iets helemaal anders te zijn, gaat erover dat in India pesticide is gevonden in Cola of Pepsi Cola. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 maar je kunt toch bladluizen pletten terwijl je een colaatje drinkt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts