Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

tomaat rose de berne( e)

Imogene24

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben met moestuinieren begonnen voor t eerst afgelopen jaar. Na tegenslagen maar ook leuke leermomenten en gelukkig ook mooie resultaten, ben ik tot de conclusie gekomen, dat ik me meer wil richten op de tomaten, peper en knoflook teelt.

Ik heb al een leuke collectie inmiddels maar ben op zoek naar de tomaat : Rose de Bern(e) uit Zwitserland. En de olifanten knoflook.

Ik heb ook zaden om te ruilen, te veel om allemaal op te noemen.

Maar b.v Chili de arbol, padron peper, shishito peper , top sirloin tomaat. Ox heart tomaat, wilde galapagos tomaat, etc

Ook lijkt me leuk wat ideeen uit te wisselen met mensen die net begonnen zijn of tips hebben mbt het telen van tomaten, pepers en knoflook ( de laatste wil ik in Oktober gaan proberen.)

Heb geprobeerd een foto te plaatsen en een avatar in te stellen, maar zonder succes helaas... Iemand suggesties ???

Mvg Julia

Ik heb al een leuke collectie inmiddels maar ben op zoek naar de tomaat : Rose de Bern(e) uit Zwitserland.

Maar b.v Chili de arbol, padron peper, shishito peper , top sirloin tomaat. Ox heart tomaat, wilde galapagos tomaat, etc

ik heb Rose de Bern voor je.. zaad van 2012, stuur maar een pm (welkom trouwens)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

welkom ! Lekker neuzen hier. Bij forumvragen vind je nogal wat aanwijzingen om foto's te plaatsen, duurde bij mij ook vrij lang voordat ik het snapte. Gaat allemaal lukken.

En die zwitserse tomaat schijnt inderdaad erg lekker te zijn. Appelvrouw is grootleverancier daarvan ( niet té veel zaadjes aan haar vragen, we willen allemaal ! )