Geplaatst: 12 oktober 201213 j Er komt wel een foto hé? Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 16 oktober 201213 j Wat heerlijk voor je een maatje in huis. Wij hebben 1 hond en 2 katten lopen en het brengt gezelligheid en liefde met zich mee een dier in huis. Geniet maar lekker van je hond. En ook al gaat het geen wat je verdient van je uitkering af, je hebt op die manier je sociale contacten .
Geplaatst: 16 oktober 201213 j Hoe gaat het met het hondje Jeanne? Zijn jullie al aan elkaar gewend? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 16 oktober 201213 j Auteur Nee helaas, die vrouw waar ik hem van gekocht heb, is zeker niet eerlijk geweest, ze zei: dat haar hondje dominant was, en deze die ik gekocht heb er onder moest lijden, nu het is andersom geweest hoor. Ze was zo dominant,dat ik er bang van werd, al ging ik maar naar het toilet dan was ze in alle staten, als ik me ging douchen, of wat dan ook boven doen, ze blafte het hele blok bij elkaar,en bleef het alleen maar bij blaffen,nee piepen janken. als ik er aan kwam met het bandje, dan liep ze alleen maar rondjes in de kamer,kreeg het bandje niet om. Kort om ze is naar mijn dochter gegaan, die heeft 2 honden en daar wordt de dominantie wel een beetje de kop ingedrukt hoop ik. Gisteren heb ik mijn dochter gesproken en zei: mam het is inderdaad een pittige tante, maar wat mij ook niet was verteld, is dat ze een kruising is van een chihuahua en een pincher, en die hebben dat karakter. Nu dus voor mij geen man en geen hondje meer.
Geplaatst: 17 oktober 201213 j Jeanne, ik denk dat dat verlatingsangst is. En zeker geen dominantie. Dat is wat anders. Samen met een andere hond (of 2, zoals bij je dochter) hebben honden daar vaak geen last van. Dus valt er ook weinig aan te trainen. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 17 oktober 201213 j Vervelend Jeanne dat die hond zo reageerde. Je moet het niet opgeven, hoor. Niet iedere hond is zo. Maar ja, verlatingsangst daar kun je inderdaad weinig aan doen. Sterkte in ieder geval, want je had je zo verheugd op het hondje.
Geplaatst: 17 oktober 201213 j Je kunt er heel wat aan doen, maar dan wel zelf. Met veel aandacht en geduld. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 18 oktober 201213 j Ja, ik bedoelde dat je er niets aan kunt doen dat ie het heeft. Je kunt er wel wat aan doen om te zorgen dat het over gaat/veel minder wordt.
Geplaatst: 18 oktober 201213 j Idd facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 18 oktober 201213 j Auteur Ze is nu bij mijn dochter, en mijn dochter zegt ook het is een pittige tante. maar ze speelt nu met haar honden en zo. Maar dan zelfs is ze nog niet moe,pas na een heel lange wandeling,wat mijn dochter gelukkig wel doet, en ik niet. En ze zegt ook, ze kan niet alleen zijn. want dan gaat ze janken en blaffen. maar zij heeft gedrags cursus gedaan, diploma honden trimster. En ja ik mag in november weer beginnen met pedicuren en zou het dan heel zielig vinden als ze uren achter elkaar zit te janken en blaffen. Dus nu is ze op de goede plaats.
Geplaatst: 19 oktober 201213 j Je hebt dus eigenlijk een hond gekocht voor je dochter... facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 19 oktober 201213 j Ach, gelukkig kan dat hondje nu ergens terrecht Stel jij zou hem niet kwijt raken en hij moest naar een asiel........... > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 19 oktober 201213 j Auteur Dat bedoel ik nu ook Dennis, en dat is wat mijn dochter en ik niet wilde, vandaar deze oplossing. Maar ja als iemand het anders wil zien, oké mij best, ik weet dat ze daar heel goed thuis is,en ook al gewend is, zij gaat er uren mee wandelen,maar dan is ze de energie kwijt. en is moe als ze thuis komt. haar kinderen zijn gek op het hondje, ze is zo op haar plaats nu,ik was veel te ongeduldig en zit straks met clienten en zou ze echt te lang alleen zitten. dat kan ze dus echt niet,zegt mijn dochter ook. en dat is zielig voor het hondje, want dan werk ik ook niet prettig. bedankt dennis voor jou begrip.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.