Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Nou, misschien een paar dagen korter dan tien weken.

De envelop is alweer onderweg. Nu dus met meer dan 100 zakjes!

Ik lig al voor de brievenbus

Geplaatst:

wauw wat zit er veel in!!! En echt mega leuke dingen ook nog! Geweldig!

Het leuke was dat er iets in zat wat ik wel wilde proberen maar had besloten het niet te doen. Maar ja nu kon ik het niet laten hoor dus heb ik het nu wel, de artisjok! Of ik het zal eten dat weet ik niet maar kan ze ook leuk in de vensterbank zetten ofzo.

Me dag is helemaal toppie nu.

Weet nu al dat ik volgende keer weer mee wil doen lol

Als Gaby mij dan een pb stuurt met haar adres kan ik vandaag nog en anders morgen op de post doen.

Geplaatst:

dat sier verhaal zag ik ook wel zitten daarom dat ik ze toch maar heb gekozen. Ik had een tijdje terug al eens aardperen geproeft en werd gezegd dat ze naar artisjokken smaakte... nou dan vind ik artisjok niet echt lekker.

Dus dacht misschien wel leuk om ze in een grote pot in de vensterbank te zetten.

Geplaatst:

Ik heb thuis ook artisjokzaden, maar nog nooit gezaaid. Misschien toch volgend jaar eens proberen.

Ilse, had je mijn adres ontvangen? (Ik ben erg benieuwd naar de envelop!)

Geplaatst:

Vrijdag t/m vandaag ben ik een weekend weg geweest en wat een verrassing om de envelop bij thuiskomst te zien. Moest er natuurlijk meteen in kijken.

Wauw, wat zit er veel in!

Morgen ga ik verder kijken en dan kan ie verder naar Pelgrim. Pelgrim wil je mij een PM met je adres sturen?

Geplaatst:

Betr envelop II (2)

Bloemenkoningin ik zal jou mijn adres alvast pmmen

Eelzuhtjuh wil je jouw adres ook alvast aan mij doorsturen....jij bent na mij aan de beurt

Geplaatst:

Iemand die Davo1979 even een seintje kan geven dat ik adresgegevens nodig heb per DM? Ik heb nog geen reactie mogen ontvangen...

Geplaatst:

Envelop 2 is vorige week donderdag al op de post gegaan.Bloemenkoningin zal deze week wel naar Geedee versturen.

Heb Dave79 een bericht gestuurd voor zijn adres naar jouw Pelgrim.Wacht een paar dagen af en daarna kun je de volgende van de lijst pakken.

Envelop3 heeft vele deelnemers en envelop2 niet Wie wil naar de envelop2??????????

Wat zullen we doen zodra we de eerste ronde hebben gehad van de twee enveloppen RUILEN OF WEER BIJ BEGIN VERSTUREN?????

Graag reacties

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...