Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dan doet Meriam er bijvoorbeeld gewoon eerst niet al te veel soortjes/zaden in en als de flop dan weer bij haar langs komt kan ze er weer een volgende selectie instoppen. Dan raakt er ook niet tevéél zoek als dat soort dingen ook met haar envelop zouden gebeuren.

Noem je je envelop Meriams 1400 ofzo...

Maar ikzelf doe niet mee met het enveloppengebeuren dus denk dat anderen wel meer advies voor je hebben.

Erg vervelend zeg dat die dingen zoekraken bij forumleden. En dat terwijl jullie toch "strenge" selectie-eisen hanteren... Niet leuk en jammer van dit soort leuke initiatieven.

Geplaatst:
Denk dat jullie hier wel ff een nieuw topic voor moeten starten? Anders wordt het waarschijnlijk ietwat te verwarrend...

Ja kijk even op de 1 blz van deze topic.

Wacht tot je ongeveer 8 personen heb.

Noteer hun adressen via prive mail.

VOORBEELD zie onder:

vr 14 sep 2012, 15:04 door thea

Re: Zadenenvelop III

VANDAAG 14 SEPTEMBER KAN ER INGESCHREVEN WORDEN VOOR DE ENVELOP 3 .SCHRIJF HIER JE NAAM EN GEEEF EEN PRIVE PM VOOR JE ECHTE NAAM EN ADRES.

ALLEEN HEB IK DE PRIVE GEGEVENS VOOR DE EERLIJKE RUIL.

jE HAAL ER WAT UIT EN JE STOP ER WAT IN 50/50 EN STUUR NAAR DE VOLGENDE ! HEEL EEN VOUDIG ,MAG ZEER APARTE ONGEWONE EN GEWONE ZADEN VAN FRUIT/GROENTEN/BLOEMEN ENZ ZIJN.

MELD JE AAN DAN GAAN WE BEGIN OKTOBER OPEN.

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Ik heb de enveloppe vandaag ontvangen, het was goed ingepakt en ik denk dat ik hem zo ook weer dichtmaak en doorstuur haha. Ik heb de volgende een pm gestuurd voor hhet adres dus dan kan ik hem hopelijk deze week nog doorsturen.

Geplaatst:

En nu, weer naar het begin met de envelop? Ik ben vandaag naar de Lidl geweest. Daar hadden ze kweekkastjes van 140x200x140. Heb ik meteen meegenomen!

3 jaar garantie dus ik probeer het gewoon. Niet moeilijk om op te bouwen. Kan ik wat vroeger beginnen met stekken en zaaien. De vensterbank is

al jaren te klein voor wat ik allemaal wil zaaien!

Geplaatst:

Net de zadenenvelope doorgestuurd, extra omgereden, want met weer van deze week wilde ik mijn opvolgster niet de kans ontnemen gelijk met zaaien te beginnen. Gelukkig had Spirrie zelf al haar adres doorgegeven, want ik had geen idee waar die naar toe moest.

Het was wel een kado hoor! Wat een hoop zaden, het past bijna niet meer in de zak.

Ik ben wel twee avonden bezig geweest met het doornemen van al dat aanbod.

Gelukkig zat er ook veel minder gangbaar zaad bij, leuk om te experimenteren.

Afgelopen weekend meegeholpen bij een reclaim the seeds evenement, waar ik ook veel zaden heb geruild. Ik kon dan ook een paar leuke toevoegingen in de zak doen, naast wat ik zelf al had opgespaard.

Ik hoop dat de mensen na mij dan ook positief verrast zullen zijn en meld me nu alvast aan voor de enveloppe voor volgend jaar

Gr, Eline ( bouwvrouwe)

Geplaatst:
Zadenvelop is al binnen.

Net de zadenenvelope doorgestuurd,

Als Bouwvrouwe gisteren pas 'zadenenvelop 2' gepost heeft, kan ik natuurlijk nooit gisteren die envelop al gekregen hebben.

Dan moet die envelop die ik gisteren in de brievenbus vond, dus de zoekgewaande 'zadenevelop 3' zijn.

Dat zou betekenen dat beide enveloppen weer boven water zijn.

Geplaatst:

Ook al zou het niet zo zijn. Van deze ene zaadenvelop kun je wel twee zaadenveloppen maken. Er zit zoveel in!!

Gaat me nog moeite kosten om hem weer zo in te pakken dat ie nog als brievenbuspost verstuurd kan worden.

Geplaatst:

Envelop nr. 3 is nog steeds zoek, blijkt na nader onderzoek.

Envelop 2 ligt bij mij en gaat eind deze week terug naar Thea.

En ik doe geen tweede ronde mee. Ik heb genoeg zaadjes voor het komende seizoen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...