Jooze Posted September 16, 2012 Share Posted September 16, 2012 Hi Allemaal, Ik wil even aandacht vragen voor de voedselbank. Ik hoor steeds vaker dat er moestuin complexen zijn die groente en fruit leveren aan de voedselbank. Voor de mensen die dit nog niet gehoord hebben, bij deze.Het kan op verschillende manieren, zo zijn er complexen die 1 tuin onderhouden met alle tuinders voor de voedselbank.Bij ons zijn ze gestart om elke dinsdag groente te verzamelen die anders op de composthoop terecht komt oid. 1 Persoon brengt deze dan naar het verdeelcentrum. Dus mocht je nou overschot hebben en geen idee hebben wat je daar mee doet, de Voedselbank en mn de mensen die daar hun pakketten op halen zullen er blij mee zijn! www.voedselbankennederland.nl Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted September 16, 2012 Share Posted September 16, 2012 Topic bestaat al in de babbeltuin.Als je eerst even in de zoekfunctie het woord neerzet, krijg je vanzelf hints.Zo niet dan kun je een nieuw topic aanmaken. Dat houdt het forum overzichtelijker en minder dubbele berichten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts