Ga naar inhoud

Wat heb je net gegeten? (uit eigen tuin) #2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

vandaag: pasta, tomatensaus met ui en knof, venkel (yum!) met kaassnippertjes, lolla something

morgen: knolselder met kokos en kerrie alvast gemaakt

overmorgen: uit eten met friends

Geplaatst:

Ik heb het wedstrijdboek ook binnen Vandaag maak ik er een (gekookte} snijbiet/bonensalade uit. Er gaan behalve tuinbonen uit mijn vriezer dus snijbiet in, knoflook en oregano.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Jippie, voor het eerst sinds 5 weken weer uit eigen keuken (= gerenoveerd) gegeten. Met NZ spinazie en bonenkruid uit de tuin en pepertjes marbles uit de woonkamer en gebakken aardappelen van winkelaardappels. De groente heb ik door roereieren gedaan en gebakken in olie. Lekker kokkerellen in eigen keuken, wat onmisbaar is zo'n ruimte eigenlijk.

Geplaatst:

probeerseltje 2: wokmix van 1 grote ui, 1 kleine venkel, 4 flinke stelen gele snijbiet en wat spekjes, wokken en stoven tot net gaar

kaassausje erbij

aardappeltje en gemberballetjegehakt

peer toe: doyenne

Haarlem, de points please..... echtgenote gaf alles een 8,3

Geplaatst:

Rattes d`Ardeche..( aardappelen..) ratten genoemd omdat ze de vorm van een rat hebben.

Wij eten kweeperen met rode kool, aardappels uit de jardinadetuin ( geen idee welke) mooi gemaakt met een Zelhemse veldkarbonade

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Piroska: Het was nog wat vroeg voor de aardperen, maar buuf had ze er al wel uitgehaald en toevallig was ik langs het hek wat grond aan het loswoelen en kwam een boel tegen. Dus dat heb ik er ook maar uitgehaald. Ze waren nog niet heel groot, maar we hebben er nu al voor de 2e dag van gegeten en er is nog meer. Smaak is wel al prima!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...