Helly Geplaatst: 4 mei 2011 Geplaatst: 4 mei 2011 Mis ik hier niet wat foto's van verschillende soorten sla, of had je die ergens anders neergezet Dennis? Ik zie ineens dat jij flesjes tussen je aardbeien hebt staan. Is dat om water erin te gieten? Good things come in small packages
dennislp Geplaatst: 4 mei 2011 Auteur Geplaatst: 4 mei 2011 (aangepast) Jep! Is om water te geven, was even een testje.. ach 1x gevuld.. ben denk wel positief er over.. maar nog wel twijfels hoor.Zo denk ik:Leuk dat water, het verspreid zich.. maar rondom de fles zal je altijd een grotere hoeveelheid water hebben : Hebben die plantjes dan niet snel last van rottende wortels? en zo kan je nog wel even verder denken... Verschillende soorten sla, ik heb niet bijzonder veel hoor? Hier nog maar een beetje gezaaid, ; maar niet veel oppervlakte dus zal ook niet heel veel worden Nu deze soorten pluksla gezaaid: een ''normale'' (geen idee welke soort, beetje groen en rood blad) , australische, amerikaanse, gastronome mix (ofzo) , italiaanse pluksla mix en nog rucola. Maar de hoeveelheden: zit denk nog maar op 40% van alle sla die ik wil zaaien. (of ik moet toch nog besluiten wat munt in de volle grond te zetten.) 4 mei 2011 aangepast door Gast > Planten kopen? Doe het bewust!
dennislp Geplaatst: 4 mei 2011 Auteur Geplaatst: 4 mei 2011 Denk t ook idd. > Planten kopen? Doe het bewust!
Helly Geplaatst: 4 mei 2011 Geplaatst: 4 mei 2011 Het worden teveel Denis'en hier Good things come in small packages
dennislp Geplaatst: 6 mei 2011 Auteur Geplaatst: 6 mei 2011 Yeah! M'n plan voor de taugé is al redelijk gelukt, nu nog de vraag: Hoe krijg ik ze groter. Maar de bakjes die orgineel bestemd zijn voor in de vijver: Het werkt perfect! (Helaas, weer 1 bakje minder voor de waterkers..) Ja inderdaad.. Ze zijn een beetje ver door gegroeid.. die blaadjes zijn al iets te groot > Planten kopen? Doe het bewust!
jasmin Geplaatst: 6 mei 2011 Geplaatst: 6 mei 2011 Nogmaals... petje af... HET IS JE GELUKT!!!... ondanks mijn gemiep dat het niet mogelijk was... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
dennislp Geplaatst: 6 mei 2011 Auteur Geplaatst: 6 mei 2011 alleen nog wel ontevreden over de hoogte Ga het denk maar is proberen met een 2x zo hoog bakje, die via de bovenkant wel een klein beetje licht krijgt, misschien schiet het dan wel de lengte in? groeit het naar het licht toe? > Planten kopen? Doe het bewust!
Jorieke123 Geplaatst: 6 mei 2011 Geplaatst: 6 mei 2011 Dan worden ze groen en krijgen ze blad. Het idee van een donkere ruimte is dat ze extra lang worden. Licht maakt korter. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Koert Geplaatst: 6 mei 2011 Geplaatst: 6 mei 2011 Het worden teveel Denis'en hier Dan wordt het tijd dat we er 1tje wegstemmen! Even a broken clock is right twice a day
Jorieke123 Geplaatst: 6 mei 2011 Geplaatst: 6 mei 2011 SMS Dennis_uit_+gebruikersnaam naar 0000 Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Koert Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Denk niet dat jij bang hoeft te zijn de meeste geitensokkentuinders hier weten niet hoe ze getallen(29) moeten smsen denk dat dennislp banger moet zijn Even a broken clock is right twice a day
hansm Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 shit heb geen mobieltje Players only love you when they're playing.
aardbeijim Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Er zal zeker al veel gesmst zijn. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
dennislp Geplaatst: 7 mei 2011 Auteur Geplaatst: 7 mei 2011 Hm.. Koert, die geitenwollensokkentuinders lezen vaak ook minder goed kleine lettertjes he.. €3,- per SMS en de opbrengst gaat naar dennislp > Planten kopen? Doe het bewust!
jasmin Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Hm.. Koert, die geitenwollensokkentuinders lezen vaak ook minder goed kleine lettertjes he.. €3,- per SMS en de opbrengst gaat naar dennislp Klopt, maar een heleboel zijn al aan de LEESBRIL toe... en met quoten kan je alles toch gewoon goed lezen... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
dennislp Geplaatst: 7 mei 2011 Auteur Geplaatst: 7 mei 2011 Zonder quoten gaat t hier ook nog goed hoor En anders even ctrl in drukken, even met je muis scrollen en t is ook weer leesbaar > Planten kopen? Doe het bewust!
Koert Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Die truc die kende ik nog niet Dennis, hij werkt! Als beloning zal ik dan ook 1 smsje sturen met Dennis29 dan! Even a broken clock is right twice a day
Jorieke123 Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Hee, handige tip idd! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
dennislp Geplaatst: 7 mei 2011 Auteur Geplaatst: 7 mei 2011 Ben ik toch nog ergens goed voor Lol Net aardsvijand nummer 1 gevonden nee niet osama.T waren de rupsen! 1 tak van 1 meter lang, vol rupsen en webben.. direct dood gesproeid en weg gegooid. Wil niet dat ze weer terug komen.. neem geen risico's Alleen begin wel zenuwachtig te worden.. t verbaast me niks als ik tot nu toe 3 rupsen soorten ben tegen gekomen.. dit waren weer zwarte en andere zijn groen, en andere groen met zwarte stipjes.. vaag. Oh, en knopjes in de radijs gezien, wou eigenlijk het loof nog gaan eten, de radijsjes zelf zijn niet gevormd: mislukt...Achja, dan maar op naar de peultjes! (kan je dan nog steeds de bladeren eten als die peultjes geoogst zijn?) > Planten kopen? Doe het bewust!
Koert Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Net aardsvijand nummer 1 gevonden nee niet osama.T waren de rupsen! Ik dacht even dat je Hansm was tegengekomen Even a broken clock is right twice a day
dennislp Geplaatst: 8 mei 2011 Auteur Geplaatst: 8 mei 2011 Vandaag maar is begonnen met het maken van simpele hekjes/rekjes! Aardbeien met stro hier? Nee nooit! Hang de trosjes altijd over een klein hekje/rekje, blijft het ook van de grond, en nog beter van insecten verwijderd denk ik zomaar > Planten kopen? Doe het bewust!
Aanbevolen berichten