Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mis ik hier niet wat foto's van verschillende soorten sla, of had je die ergens anders neergezet Dennis?

Ik zie ineens dat jij flesjes tussen je aardbeien hebt staan. Is dat om water erin te gieten?

Good things come in small packages

Geplaatst: (aangepast)

Jep! Is om water te geven, was even een testje.. ach 1x gevuld.. ben denk wel positief er over.. maar nog wel twijfels hoor.

Zo denk ik:

Leuk dat water, het verspreid zich.. maar rondom de fles zal je altijd een grotere hoeveelheid water hebben : Hebben die plantjes dan niet snel last van rottende wortels? en zo kan je nog wel even verder denken...

Verschillende soorten sla, ik heb niet bijzonder veel hoor? Hier nog maar een beetje gezaaid, ; maar niet veel oppervlakte dus zal ook niet heel veel worden Nu deze soorten pluksla gezaaid: een ''normale'' (geen idee welke soort, beetje groen en rood blad) , australische, amerikaanse, gastronome mix (ofzo) , italiaanse pluksla mix en nog rucola. Maar de hoeveelheden: zit denk nog maar op 40% van alle sla die ik wil zaaien. (of ik moet toch nog besluiten wat munt in de volle grond te zetten.)

aangepast door Gast
Geplaatst:

Yeah! M'n plan voor de taugé is al redelijk gelukt, nu nog de vraag: Hoe krijg ik ze groter.

Maar de bakjes die orgineel bestemd zijn voor in de vijver: Het werkt perfect! (Helaas, weer 1 bakje minder voor de waterkers..)

j13gih.jpg

e04km0.jpg

Ja inderdaad.. Ze zijn een beetje ver door gegroeid.. die blaadjes zijn al iets te groot

Geplaatst:
Het worden teveel Denis'en hier

Dan wordt het tijd dat we er 1tje wegstemmen!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Denk niet dat jij bang hoeft te zijn de meeste geitensokkentuinders hier weten niet hoe ze getallen(29) moeten smsen denk dat dennislp banger moet zijn

Geplaatst:

Die truc die kende ik nog niet Dennis, hij werkt! Als beloning zal ik dan ook 1 smsje sturen met Dennis29 dan!

Geplaatst:

Ben ik toch nog ergens goed voor Lol

Net aardsvijand nummer 1 gevonden nee niet osama.

T waren de rupsen! 1 tak van 1 meter lang, vol rupsen en webben.. direct dood gesproeid en weg gegooid. Wil niet dat ze weer terug komen.. neem geen risico's

Alleen begin wel zenuwachtig te worden.. t verbaast me niks als ik tot nu toe 3 rupsen soorten ben tegen gekomen.. dit waren weer zwarte en andere zijn groen, en andere groen met zwarte stipjes.. vaag.

Oh, en knopjes in de radijs gezien, wou eigenlijk het loof nog gaan eten, de radijsjes zelf zijn niet gevormd: mislukt...

Achja, dan maar op naar de peultjes! (kan je dan nog steeds de bladeren eten als die peultjes geoogst zijn?)

Geplaatst:

Net aardsvijand nummer 1 gevonden nee niet osama.

T waren de rupsen!

Ik dacht even dat je Hansm was tegengekomen

• Nieuwe aanmaken...