Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Moestuintje van dennis

Featured Replies

Geplaatst:

Mis ik hier niet wat foto's van verschillende soorten sla, of had je die ergens anders neergezet Dennis?

Ik zie ineens dat jij flesjes tussen je aardbeien hebt staan. Is dat om water erin te gieten?

Good things come in small packages

Geplaatst:
  • Auteur

Jep! Is om water te geven, was even een testje.. ach 1x gevuld.. ben denk wel positief er over.. maar nog wel twijfels hoor.

Zo denk ik:

Leuk dat water, het verspreid zich.. maar rondom de fles zal je altijd een grotere hoeveelheid water hebben : Hebben die plantjes dan niet snel last van rottende wortels? en zo kan je nog wel even verder denken...

Verschillende soorten sla, ik heb niet bijzonder veel hoor? Hier nog maar een beetje gezaaid, ; maar niet veel oppervlakte dus zal ook niet heel veel worden Nu deze soorten pluksla gezaaid: een ''normale'' (geen idee welke soort, beetje groen en rood blad) , australische, amerikaanse, gastronome mix (ofzo) , italiaanse pluksla mix en nog rucola. Maar de hoeveelheden: zit denk nog maar op 40% van alle sla die ik wil zaaien. (of ik moet toch nog besluiten wat munt in de volle grond te zetten.)

aangepast door Gast

Geplaatst:

@helly dat is dennis29 en niet dennislp

Geplaatst:

Het worden teveel Denis'en hier

Good things come in small packages

Geplaatst:
Geplaatst:
  • Auteur

Yeah! M'n plan voor de taugé is al redelijk gelukt, nu nog de vraag: Hoe krijg ik ze groter.

Maar de bakjes die orgineel bestemd zijn voor in de vijver: Het werkt perfect! (Helaas, weer 1 bakje minder voor de waterkers..)

j13gih.jpg

e04km0.jpg

Ja inderdaad.. Ze zijn een beetje ver door gegroeid.. die blaadjes zijn al iets te groot

Geplaatst:
  • Auteur

alleen nog wel ontevreden over de hoogte Ga het denk maar is proberen met een 2x zo hoog bakje, die via de bovenkant wel een klein beetje licht krijgt, misschien schiet het dan wel de lengte in? groeit het naar het licht toe?

Geplaatst:
Het worden teveel Denis'en hier

Dan wordt het tijd dat we er 1tje wegstemmen!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Geplaatst:
Geplaatst:

Denk niet dat jij bang hoeft te zijn de meeste geitensokkentuinders hier weten niet hoe ze getallen(29) moeten smsen denk dat dennislp banger moet zijn

Geplaatst:

shit heb geen mobieltje

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Er zal zeker al veel gesmst zijn.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:
  • Auteur

Hm.. Koert, die geitenwollensokkentuinders lezen vaak ook minder goed kleine lettertjes he..

€3,- per SMS en de opbrengst gaat naar dennislp

Geplaatst:
Hm.. Koert, die geitenwollensokkentuinders lezen vaak ook minder goed kleine lettertjes he..

€3,- per SMS en de opbrengst gaat naar dennislp

Klopt, maar een heleboel zijn al aan de LEESBRIL toe...

en met quoten kan je alles toch gewoon goed lezen...

Geplaatst:
  • Auteur

Zonder quoten gaat t hier ook nog goed hoor

En anders even ctrl in drukken, even met je muis scrollen en t is ook weer leesbaar

Geplaatst:

Die truc die kende ik nog niet Dennis, hij werkt! Als beloning zal ik dan ook 1 smsje sturen met Dennis29 dan!

Geplaatst:
  • Auteur

Ben ik toch nog ergens goed voor Lol

Net aardsvijand nummer 1 gevonden nee niet osama.

T waren de rupsen! 1 tak van 1 meter lang, vol rupsen en webben.. direct dood gesproeid en weg gegooid. Wil niet dat ze weer terug komen.. neem geen risico's

Alleen begin wel zenuwachtig te worden.. t verbaast me niks als ik tot nu toe 3 rupsen soorten ben tegen gekomen.. dit waren weer zwarte en andere zijn groen, en andere groen met zwarte stipjes.. vaag.

Oh, en knopjes in de radijs gezien, wou eigenlijk het loof nog gaan eten, de radijsjes zelf zijn niet gevormd: mislukt...

Achja, dan maar op naar de peultjes! (kan je dan nog steeds de bladeren eten als die peultjes geoogst zijn?)

Geplaatst:

Net aardsvijand nummer 1 gevonden nee niet osama.

T waren de rupsen!

Ik dacht even dat je Hansm was tegengekomen

Geplaatst:
  • Auteur

Vandaag maar is begonnen met het maken van simpele hekjes/rekjes! Aardbeien met stro hier? Nee nooit! Hang de trosjes altijd over een klein hekje/rekje, blijft het ook van de grond, en nog beter van insecten verwijderd denk ik zomaar

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.