Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Ik ben Mariska woon in Zwolle en heb van huis uit de groene vingers meegekregen afgelopen 2 jaren heb ik een moestuin gehad op een tuincomplex waar een bedrijf de eigenaar van was en nu gaan ze de grond in de loop van de tijd verkopen dus wij hebben te horen gekregen dat het per dit jaar stopt daarom heb ik tevens de vraag heeft er iemand een tip waar er in de omgeving van Zwolle zuid een tuin gehuurd kan worden er zit er wel één maar die heeft een wachtlijst van 2 jaar .

Dus mocht er iemand een tip hebben dan graag

Groetjes Mariska

Geplaatst:

Hallo Mariska, allereerst welkom op dit forum!

Ik woon net iets verder uit de buurt, maar ik denk dat (tenminste?) 3 personen hier op het forum jou van meer informatie kunnen voorzien. Veel plezier hier.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Welkom Mariska,

Hier liggen nog wel een paar stukken vrij.

Het is alleen een beetje ver van Zwolle naar Margraten.

Veel succes met de zoektocht naar een nieuwe tuin.

gr jos

Geplaatst:

Hoi Mariska,

Welkom hier en wat lijkt me dat vreselijk als ze je tuin gaan ruimen!!

Succes bij het zoeken naar een nieuwe!!

Groetjes Betty

Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme

Geplaatst:

Hoi

Ik weet niet hoe ver je wilt fietsen, maar als holtenbroek niet te ver is dan kan je bij de aa-tuinen nog wel stukjes huren. Er zijn in Zwolle volgens mij nog wel meer complexen, maar ik heb geen idee waar en of daar plek vrij is...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...