Patrick Geplaatst: 31 oktober 2012 Geplaatst: 31 oktober 2012 Hallo allemaal! Ik ben Patrick, nee niet die zeester...Ik doe al een tijdje aan moestuinieren, ooit begonnen door een groot stuk van mijn ouders achtertuin over te nemen.Tenslotte stond er toch alleen maar gras in en van gras kan je nie eten dacht ik zo... Inmiddels heb ik zelf een redelijke achtertuin en mijn vrouw overtuigd dat we veel beter kunnen leven, al was het alleen al door gebruik te maken van onze eigen achtertuin. Dat begon in Soesterberg in 2010 ongeveer zo: Ook kinderen vinden dit erg leuk en leerzaam en willen maar al te graag 'tuinvrouw' zijn of genoemd worden: Al snel merk je dat het niet goed gaat... het loopt uit de hand! De tuin is gewoon te klein!Dus, ga je de extra grond, ook weer veel gras (wat je nog steeds niet kan eten) omspitten en erbij trekken: En dan ga je te ver en heeft 1 van je dochters ineens geen bed meer, want dat is omgebouwd tot oppot tafel in de schuur:Natuurlijk had ze wel een ander bed alvorens ik dit gedaan had En dan niet te vergeten, want ook zij zorgen voor mest/compost - onze kipjes.Zijdehoender krielkippen - ze gaan waarschijnlijk rond deze tijd beginnen met eieren leggen.Maar daar is weer een ander forum voor Oke, tot zo ver - over mij en onze tuin. Groetjes, Patrick Quote Geen groente is lekkerder als uit eigen tuin...
appelvrouw Geplaatst: 31 oktober 2012 Geplaatst: 31 oktober 2012 Bienvenue Patrick! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 31 oktober 2012 Geplaatst: 31 oktober 2012 nee niet die zeester... Jammer!Welkom Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
wilma2 Geplaatst: 31 oktober 2012 Geplaatst: 31 oktober 2012 welkom.Patrick hier wordt ook veel over kipjes getokt hoor. zie maar bij nuts dierenleuk zo die kleine meid met groenten sjouwend. Quote
nick86 Geplaatst: 31 oktober 2012 Geplaatst: 31 oktober 2012 Welkom mooi stukje zo in de eigen tuin! Quote
Gem Geplaatst: 31 oktober 2012 Geplaatst: 31 oktober 2012 Welkom Patrick Quote ~I believe in God, only I spell it Nature~
dennislp Geplaatst: 31 oktober 2012 Geplaatst: 31 oktober 2012 Welkom Patrick! Leuk verhaal en leuke foto's! En die kipjes, Leuke soort! Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Patrick Geplaatst: 31 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2012 Bedankt allemaal - en zo snel ook!Dat is een goed teken dit is een actief forum. Leuk Quote Geen groente is lekkerder als uit eigen tuin...
jeanne-heijmans Geplaatst: 31 oktober 2012 Geplaatst: 31 oktober 2012 Wel kom en wat een leuke foto's Quote
helen Geplaatst: 1 november 2012 Geplaatst: 1 november 2012 Welkom Patrick!! Ik geloof dat ik net verliefd ben geworden op je kipjes... Wat zijn ze leuk!!! Wat een leuke foto's allemaal en wat schrijf je leuk!! Ik hoop tot (heel veel) schrijfs!!! (ehhh... weet niet zo goed of dit wel een Nl woord is...) Quote Groetjes uit de Betuwe
Gemma Geplaatst: 7 november 2012 Geplaatst: 7 november 2012 Welkom Patrick!Leuk, nog iemand met kips in de tuin! Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.