Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal!

Ik ben Patrick, nee niet die zeester...

Ik doe al een tijdje aan moestuinieren, ooit begonnen door een groot stuk van mijn ouders achtertuin over te nemen.

Tenslotte stond er toch alleen maar gras in en van gras kan je nie eten dacht ik zo...

Inmiddels heb ik zelf een redelijke achtertuin en mijn vrouw overtuigd dat we veel beter kunnen leven, al was het alleen al door gebruik te maken van onze eigen achtertuin. Dat begon in Soesterberg in 2010 ongeveer zo:

1.jpg

Ook kinderen vinden dit erg leuk en leerzaam en willen maar al te graag 'tuinvrouw' zijn of genoemd worden:

2.jpg

Al snel merk je dat het niet goed gaat... het loopt uit de hand! De tuin is gewoon te klein!

Dus, ga je de extra grond, ook weer veel gras (wat je nog steeds niet kan eten) omspitten en erbij trekken:

3.jpg

En dan ga je te ver en heeft 1 van je dochters ineens geen bed meer, want dat is omgebouwd tot oppot tafel in de schuur:

4.jpg

Natuurlijk had ze wel een ander bed alvorens ik dit gedaan had

En dan niet te vergeten, want ook zij zorgen voor mest/compost - onze kipjes.

Zijdehoender krielkippen - ze gaan waarschijnlijk rond deze tijd beginnen met eieren leggen.

5.jpg

Maar daar is weer een ander forum voor

Oke, tot zo ver - over mij en onze tuin.

Groetjes,

Patrick

Geen groente is lekkerder als uit eigen tuin...

Geplaatst:

Welkom Patrick!! Ik geloof dat ik net verliefd ben geworden op je kipjes... Wat zijn ze leuk!!!

Wat een leuke foto's allemaal en wat schrijf je leuk!!

Ik hoop tot (heel veel) schrijfs!!! (ehhh... weet niet zo goed of dit wel een Nl woord is...)

Groetjes uit de Betuwe

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...