Geplaatst: 20 februari 201115 j Iemand mailt me dat hij op zoek is naar de Marsepei*nus Ros*iasus (sterretjes om google te voorkomen), duidelijk een verzonnen verhaal. Slaat natuulijk nergens op. Maja, ik wil hem ff lekker terug pakken, ik zat er dus aan te denken om Marsepein in een boom te plakken en dat aan te bieden. Maar hoe kom je nu aan marsepein? Iemand een idee? Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 20 februari 201115 j En dan word het niet geaccepteerd en zit jij met een boom vol marsepein en dat verdeel je onder ons? > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 20 februari 201115 j En het is niet eens 1 april......Maar wie "pakt" wie? Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 20 februari 201115 j Bij banketbakkers hebben ze volgens mij altijd wel marsepein. Ook voor bonbonnetjes maken heb je het nodig, dus misschien bij een jamin ofzo? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 20 februari 201115 j Je hebt een bedrijfje, ik zou zeggen kijk is bij een groothandel anders?? > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 20 februari 201115 j Auteur Bij banketbakkers hebben ze volgens mij altijd wel marsepein. Ook voor bonbonnetjes maken heb je het nodig, dus misschien bij een jamin ofzo?Jamin! Morgen ga ik wat halen, dankjewel! En nee, het is nog geen eens 1 april.. Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 20 februari 201115 j Vind die marsepeinen roosjes op de slagroomtaart anders wel erg lekker Maar goed als je het goed bekijkt eet je wel meer bloemen toch? Artisjok, bloemkool, broccoli(bloemknop) Ja Oke, dat klopt! Maar dat is toch weer even een ander idee, maar klopt, het zijn en blijven bloemen! Weet jij toevallig of er ook ergens zaadjes te vinden zijn voor die marsepeinen roosjes? Ik voorzie een gat in de markt! Zaadjes denk ik niet, je kunt natuurlijk even bij Frank een marsepeinboompje bestellen http://www.fruitbomen.net/notenboom/amandel-robijn-halfstam/ > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 20 februari 201115 j en geloof het of niet deze keer ben ik redelijk onschuldig! (heb alleen aan het voorzetje gegeven, kan ik er wat aan doen dat ie heerlijk werd ingekopt!!!) Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 20 februari 201115 j Marsepei*nus Ros*iasus , Gat in de markt denk ik hoor! Zo te horen was er al bijna een nieuw ras geboren > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 20 februari 201115 j Auteur Owww! Maar wie is de schuldige? Wees maar niet bang, ben niet boos Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 20 februari 201115 j Der is maar 1 iemand die Dennis heet he Ikke dus, de mail was van mij Als je de boom + marsepein gratis opstuurt mag je de mail nog serieus nemen hoor! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 20 februari 201115 j Iemand mailt me dat hij op zoek is naar de Marsepei*nus Ros*iasus (sterretjes om google te voorkomen), Onderschat Google niet Frank http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&rls=com.microsoft%3A*%3AIE-SearchBox&rlz=1I7MEDA_nl&q=Marsepei*nus+Ros*iasus&btnG=Zoeken&aq=f&aqi=&aql=&oq= -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 20 februari 201115 j Auteur Ik wou niet dat google Marsepeinus Rosiasus zou vinden, en dat doet google niet Nu mag het, de grappenmaken is terecht. Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 22 februari 201115 j Beste, Helaas hebben wij dit soort niet in ons assortiment. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben, Met vriendelijke groet, Marleen Houwelinghttp://www.fruitbomen.net Ontving ik net nog is 22 februari 201115 j aangepast door Gast > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 22 februari 201115 j Iedereen moet gelijk behandeld worden de. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Geplaatst: 22 februari 201115 j FOUT! Moestuin forum leden dienen juist beter behandeld te worden dan de rest > Planten kopen? Doe het bewust!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.