Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Zijn dat de zaden die je gisteren hebt besteld bij tuingoedkoop

Tot wanneer zijn de zakjes zaden houdbaar

Heb nl nog niet besteld.

Ja, dat heb ik ook snel bekeken... 2014 het overgrote deel, en een paar losse 2013.

Bezorgd met TNT... ik kreeg een code om het pakketje te traceren... LOL!!!

Het is leuk om bij diverse bedrijven zo nu en dan iets te bestellen... sfeer en service proeven...

Dit bedrijf krijgt: snel en correct. Degelijke verpakking. Verder niks te melden...

Geplaatst:

Dat worteldoek viel me ook op Dennis, zeker voor die prijs. Ik heb een rol gekocht om eens te proberen. Ik vind dat het vrij lang duurt voor het doek regenwater door laat en dat kan bij sommige toepassingen , de teelt van aardbeien bijvoorbeeld , wel eens een nadeel zijn.

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:

Ik had er ook twee gehaald, leuke prijs slechte kwaliteit!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Niet dus daarvoor had ik het gebruikt, misschien wel als je er niet op loopt, inmiddels dat stuk gewoon weer vervangen door good old karton.

Geplaatst:

Ik had nog 1 stukje liggen en die bedekt nu mijn rommelhoekje, tot nu toe succesvol!! Is het toch nog nuttig!

Geplaatst:
Het is leuk om bij diverse bedrijven zo nu en dan iets te bestellen... sfeer en service proeven...

Dit bedrijf krijgt: snel en correct. Degelijke verpakking. Verder niks te melden...

Ik heb net een order geplaatst, wat een verschil (en die gratis verzendkosten zijn ook prettig).

Het mooiste prijsverschil was het komkommer ras dat ik de afgelopen jaren kocht bij het vlaamszaadhuis voor 2.95.

Geplaatst:

Ik heb net een order geplaatst, wat een verschil (en die gratis verzendkosten zijn ook prettig).

Het mooiste prijsverschil was het komkommer ras dat ik de afgelopen jaren kocht bij het vlaamszaadhuis voor 2.95.

Wat is jouw favoriete kk dan??

Geplaatst:
Ik had nog 1 stukje liggen en die bedekt nu mijn rommelhoekje, tot nu toe succesvol!! Is het toch nog nuttig!

Ook al aan flarden, rotspul is het!

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Deze week zijn bij de Action in de aanbieding vierkante flexibele emmers 42x42 cm , inhoud 40 liter , voor maar 2,79 euro. Verkrijgbaar in verschillende kleuren waaronder een voor de tuin 'zeer acceptabele' kleur donkergroen. Als je in de bodem een paar gaten maakt prima geschikt als ruime plantemmer . Ik heb er gisteren een paar gekocht voor mijn olijfboompjes die bij harde wind wel eens omwaaiden in hun ronde potten. Van dat probleem denk ik nu verlost te zijn.

36292-308-308-fit.png

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Gister merkte ik dat de Praxis een "bonnenactie" heeft. Als je er deze week iets koopt dan krijg je een bon waarmee je volgende week (9-15 sept.) 15% korting krijgt op één product. Dat kan de moeite lonen als er nog duur gereedschap, een tuinhuisje ofzo op je verlanglijstje staat.

Op die bon wordt verwezen naar de website van Praxis (http://www.praxis.nl), maar daar kan ik niets vinden over deze actie. Dus voor de details zelf even uitzoeken hoe het precies zit.

Geplaatst:

Hey de reaktie met die vierkante wasmand-emmers had ik nog niet bekeken. Lijkt me erg handig voor bepaalde groentes als wortels. Ga er binnenkort eens naar kijken.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Mochten ze er bij action niet meer zijn Helly, Bij wibra nu 40 ltr. flexibele manden voor 3,99. Afgebeelde kleur in folder is turquoise blauw. Staat niet bij of ze ook in andere kleuren zijn.

Geplaatst:

Thanx Helena. Maar als ik de hengsels vergelijk, dan lijken mij die van de Action een stuk steviger. Ten slotte moet je ze ook kunnen verzetten als dat nodig is.

Good things come in small packages

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...