Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

Grrr net een kwartier door de winkel moeten lopen (had mijn boodschappen al ergens anders gedaan, dus dat was niet meer nodig) omdat er 2 mensen elke info op elk zakje moesten lezen. Een oud stel, die elkaar ook nog eens amper verstonden, maar toch dingen tegen elkaar zeiden. AAAAAAAAh!

Bij deze Aldi lag wel veeeeel meer dan bij de Aldi in het dorp dat net iets dichterbij is (wonen tussen 2 dorpen in). Dus daar kon ik nog een stapel radijszaden en wat oost Indische kers zaden meenemen.

Geplaatst:

Hele bevalling geweest dus om de zaadjes te krijgen? Die oudjes van tegenwoordig..

Hoeveel zakjes radijs? ik had er 4

Geplaatst:

Ook worteldoek 25 m lang en 1 m breed voor maar 15 euro.Dat is wel spotgoedkoop he.

Ik ben net bij de Action geweest. Heb daar 2 rollen worteldoek meegenomen. Per rol 8 x 1½ m. voor € 2,89! Is toch een stuk goedkoper dan die bij de Aldi

Heb daar ook nog 2 hele grote plastic bloempotten meegenomen, van gerecycled plastic. Merk Elho, 50cm, 34,4L. per stuk € 3,99. Echt een koopje! Daar gaan de tomaten en worteltjes in, groot genoeg

Ook van die lange balkonbloembakken gekocht. Die kan je zo verplaatsen en lijkt me erg handig als je even ergens bij moet, of als de zon er niet komt. Hier wil ik rucola en raapsteeltjes in zaaien tot oogst. Het zelfde merk, 60cm. lang, € 1,69 per stuk. En nog 2 zwarte emmers, 92ct. per stuk. Oh en een grote tuingieter met sproeier, inhoud 10,5L. voor 2,98. Dat zijn voor mij de echte koopjes

Ik wou jullie deze koopjes niet onthouden. Ze hebben daar genoeg potten in alle maten en soorten, zelfs voor aan de regenpijp. Handig voor een paar aardbeiplantjes? Tuinhandschoenen voor weinig, binddraad en ga zo nog maar even door. Een bezoekje waard als je iets nodig hebt.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Dat worteldoek daar? Bedankt voor de tip! Ik ga is kijken, ik heb namelijk totaal niet veel nodig, dus die rol bij de action spreekt me zeker aan!

Die grote plastic bloempotten, die zijn zeker grijs? Zag laatst tenminste zoiets staan, maar zaten helaas geen gaatjes in, vond ik wel een groot nadeel.

Ook bedankt voor de tip bakjes aan de regenpijp.. Nog nooit aangedacht, maar boven op de schutting is het kaal, onderkant niet.. En er zit een regenpijp naast.. Is kijken of ik via zo'n regenpijp bakje een klimplant kan laten groeien aan de bovenkant

En heb het vergeleken..

doos á 50m2 graszaad @ action -> €2,89

doos á 50m2 graszaad @ tuincentrum -> snel meer dan 20 euro

Ok, action heeft het zaad in een kartonnen doos, dus niet beschermd om de kiemkracht etc. goed te houden, maarja voor die prijs.. Graszaad, ook een mooie goedkope manier om paadjes te maken uiteindelijk.

Geplaatst:

Graag gedaan. Het is niet voor niets een apart topic hiervoor.

De potten waren naar mijn idee bijna zwart. We zijn daarna nog even bij het tuincentrum om de hoek geweest voor een potje stekpoeder voor de buxusplantjes. En daar waren bijna dezelfde potten de helft kleiner en ook nog 2x zo duur. Gaatjes boren we er zelf wel in. Zo moeilijk zal dat niet zijn. Ik ga niet meer geld uitgeven omdat er geen gaatjes in zitten.

Die regenpijpbakjes kon je met een bandje verstellen. Passen op elke pijp, zelfs brede. Kleuren wit en antraciet,misschien ook nog terra. Prijs onder de 2 euro per bakje als ik het me nog goed herinner. Hang me er niet aan vast.

Geplaatst:

zaten helaas geen gaatjes in, vond ik wel een groot nadeel.

[/i]

Met een boormachine is dat zo verholpen hoor

Of met een priem of zelfs met een scherpe schaar.

Geplaatst:

Heb vandaag ook zaadzakjes gekocht(11).4 van tuinkers en basillicum maar ook veel bloemen.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:

Ik had 5 zakjes radijszaad Dennis, heb ik nu gewonnen?

Ik vond er nogal weinig in zitten, en ik wil aardig wat radijszaad (voor in de winter in mijn kiemtorentje) gaan oogsten straks. Vandaar

Geplaatst:

Ik heb goedkope vogelnetten via internet gekocht: 6,00 euro voor 5m bij 10m...

Voor zwaar gebruik (over bomen of kooien) zou ik ze niet gebruiken, maar voor ons hobby tuinierders die toch al veel geld in materiaal steken (sluipend) en die ze over bogen zetten... lijkt me prima....

De verzendkosten zijn 6,75... vandaar dat ik er drie tegelijk heb besteld... ook wat reserve achter de hand... en de verzendkosten zijn gelijk bij 1 of 3.

De advertentie zie ik niet meer zo gauw terug op internet, maar als iemand interesse heeft, kan ik het email adres per PB doorgeven. Het lijkt me niet kies om iemands email-adres zomaar op een forum te knallen.

Foto's ter indicatie...

3 netten zijn een flinke doos vol....

dscn6560.jpg

ze zijn niet geknoopt (wat wil je voor zo'n prijsje...)

dscn6563x.jpg

Misschien ga ik er nog wat reepjes zilverpapier in of boven hangen... zodat de bijziende vogels ook weten dat er iets hangt... en er niet in verstrikt raken....

Geplaatst:
Ik had 5 zakjes radijszaad Dennis, heb ik nu gewonnen?

Ik vond er nogal weinig in zitten, en ik wil aardig wat radijszaad (voor in de winter in mijn kiemtorentje) gaan oogsten straks. Vandaar

Gewonnen.. maarja ik had zelfs nog 4 zakjes liggen Dus nu 9x radijs en 2x radijskiemgroentezakjes

Jasmin, mooie aankoop! Ik knal direct weer terug naar de action: Heb daar ook wel is netten zien liggen! Geen idee wat voor prijs en kwaliteit.

Geplaatst:

Nog even op die grote bakken van de Action terug komend. Die hebben wel gaten onderin de bak! De balkonbakken niet, die moeten we zelf boren.

Geplaatst:

Die netten hebben ze ook bij de action.

Weet even niet wat ze kosten.

Ze hebben 2 maten en werken prima, heb er vorig jaat een paar gekocht.

Geplaatst:

Ik ben net bij de Action geweest. Heb daar 2 rollen worteldoek meegenomen. Per rol 8 x 1½ m. voor € 2,89! Is toch een stuk goedkoper dan die bij de Aldi

ik vindt dit topic goed werken net ook even 2 rollen gekocht voor onder me houtentegels, keurig net spul voor dat geld, thanks Helly

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

De (fruit)planten acties van de bouwmarkten komen er weer aan! Komende week veel fruitstruikjes en boompjes bij de Karwei, de folders van Gamma en Praxis heb ik nog niet bekeken.

Geplaatst:
De (fruit)planten acties van de bouwmarkten komen er weer aan! Komende week veel fruitstruikjes en boompjes bij de Karwei, de folders van Gamma en Praxis heb ik nog niet bekeken.

Bleg, wat een rottopic

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

welke soorten welke prijs ik hou niet van folders kijken namelijk

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
  • Auteur

Hier en online staat er niks over in de folder van Karwei, misschien alleen bij de Zelhemse Karwei?

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Hier en online staat er niks over in de folder van Karwei, misschien alleen bij de Zelhemse Karwei?

Leesbril op Koert! Betrapt!

KARWEI-folder 7 t/m 13 maart 2011

Bekijk de actuele folder

Kortom: komen de week staat er nog niet op

Geplaatst:

Ah, ik heb als nieuwsbrief/karwei pas lid als eerste de folder in de digitale bus!

Gewoon zachtfruit struikjes (framboos, witte bes, etc) voor 2,99. Fruit boompjes (appel, kers, perzik, etc) voor 4,99. Geen speciale soorten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.