Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

Tussen de druppels door gewied.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Gisteren bloemkool en broccoli ,palmkool en wittekool toch buiten geplant , ze groeiden hun potjes uit .Sla ,mais en rode bieten buiten in de bedden gezaaid .Vandaag weer wieden en loopkamille , kamille en spinzie in zaaien .

Komkommer aan het afharden de vorige hebben het niet overleefd.Natuurlijk heel veel wieden zoals altijd .

Geplaatst:

Even snel gekeken....geen enge dingen gebeurd....dus eerst even werken (gast komt vandaag) en dan even het onkruid inperken )

MVG

Danuta

Geplaatst:

Wat fantastisch!!! Ik zit nu aan mijn ontbijtje en geniet van het uitzicht dat ik heb. Mijn buurman en zijn maten zijn eindelijk de oude betonnen schutting aan het neerhalen! Geweldig! Hopelijk gaan snel de bomen plat, komt er een nieuwe schutting en komen de rest van de werkzaamheden op gang.

Nu doe ik even niets, maar er gebeurt wel van alles in mijn tuin .

Geplaatst:

...Ik wil dat ook, dat wat Gwen heeft....stilzitten en toch gebeuren er dingen in mijn tuin....

MVG

Danuta

Geplaatst:

Zo vandaag was het dan droog. In het westen en gelijk begonnen met het onkruid aan te pakken. En wat een verrassing de bos uitjes zijn toch nog op gekomen. Runnen het onkruid. En de bietjes verplaatst. Zo dat was mij. Klus voor vandaag.

Geplaatst:
....stilzitten en toch gebeuren er dingen in mijn tuin....

hebben we al

er komt hier elke dag geheel vanzelf zo'n 5 meter tuin bij (5000x1 mm plant gemiddeld - 200x 1 mm plant-voor-slak gemiddeld)

Geplaatst:

wat plantjes verplant en verpot. Koud glas gezet om mijn courgettes omdat ik denk dat ze het met dit weer anders niet goed doen. Glas om mijn bonen gezet, plastic hoes gemaakt voor de tomaten die onder het afdakje staan. Ze leken het toch een beetje koud te hebben. En vooral veel onkruid gewied

Geplaatst:

Rucola, radijs en spinazie geoogst en meteen nieuwe rijtjes van hetzelfde geplant!

En schade herstelt van de krolse katten die in onze tuin boven de tomatenplanten hadden liggen ravotten

Geplaatst:

Nieuwe sla plantjes en rode boerenkool geplant omdat onze teckel ze minder zorgvuldig uit had gegraven. Onze kippies waren wel blij met de blaadjes sla en boerenkool die uitgegraven waren.

Geplaatst:

De courgettes een beetje water gegeven en alle plantjes bemoedigend toegesproken, dat het toch echt wel een keer een beetje warmer zal gaan worden

Geplaatst:

Balend een rondje gelopen. Alles staat blank en is dood aan het gaan .

Geplaatst:

dat is ook niet leuk Gwen hoop dat het toch nog goed gaat komen.

Ik heb de bloemkool en andijvie maar eens in de tuin geplant

Er zijn hier wel wat courgette plantjes en 1 augurk overleden

Geplaatst:
  • Auteur

Gisteren een stukje gewied op de plek waar de sperziebonen komen.

Vandaag alleen maar door de tuin gelopen om de kippen te eten te geven..het is hier februarifris...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik moet er voor zorgen dat het niet dood gaat van de warmte. Heel veel water gegeven de afgelopen dagen. Het is hier warm, met af en toe een buitje. De planten krijgen hier minimaal twee keer per dag water, soms wel drie keer!

Bonaire is waar mijn huis staat en waar mijn bed slaapt!

Geplaatst:

hé inez kunnen we niet wat ruilen?

jij wat regen en kou en wij lekkere warmte

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Geplaatst:

Dat zou (voor even) wel lekker zijn De regen hoeft trouwens niet per se. Ik kan ook sproeien

Geplaatst:

het zonnetje schijnt hier inmiddels ook wat, dus even de ronde in de tuin gedaan, pwulwn komen op en de sperziebonen ook, wat kippemuur en klein onkruid wat voor de kippies geplukt en zowaar.......

GEOOGST!

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Geplaatst:

Ook in de de zon gekeken hoe de zaailingen erbij staan en een rondje zevenblad gedaan.

En op het forum de plantnaam van de griekse bergthee ontdekt mijn favoriete thee, geelbloeiend, ben heel benieuwd, die gaat er komen.

Geplaatst:

stiekem met een plantschepje de natuur in gegaan en bosaardbeitjes, wilde ridderspoor, kruiptijm en margrietjes uitgestoken, deze in mijn tuin gezet ) wie weet slaat er iets aan..

Geplaatst:

Groeien er gewoon aardbeitjes bij jou in de buurt in de vrije natuur? Wat gaaf!

Geplaatst:

Vandaag worteltjes en rode biet gezaaid maar gisteren de ganse dag in de tuin gewied.

Voor een keer dat het droog was heb ik ervan geprofiteerd om de uien te wieden, ik zag ze niet meer staan van het onkruid.

Daar waar grote lege plekken waren heb ik er wat bij gezaaid, hopelijk geeft dat nog iets?

img608769111369586348.JPG

Nu ziet het er wel beter uit;

img610341701369586648.JPG

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

De voortuin opgeruimd.Veel onkruid er uit gehaald,mn rotstuin weer gefatsoeneerd.Nieuwzeelandse spinazie in de grond gezet,de dahlia's ook.Zaadjes van korenbloem en calendula gestrooid.Ananaskerszaailingetjes verplaatst,evenals wat cosmea en stokroos zaailingen.

Daarna weer lekker gemozaiekt.

Geplaatst:

Van half 11 tot half 5 op de grote tuin onkruid getrokken....en onkruid getrokken en nog meer onkruid getrokken. Als je nu van veraf kijkt ziet het er best goed uit! Ook zonnebloemen geplant, aspergeklauwen geplant, en pastinaak ( weer ) gezaaid! En....een armvol rabarber geoogst! Lekker dagje!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.