Geplaatst: 29 november 201213 j nee dames, gauw naar een ander topic... RobO heeft net het boekje van E.L. James gelezen en vraagt zich af....... Hoe is uw relatie met de tuin?
Geplaatst: 29 november 201213 j OOoohh en wat moeten de dames nu dan maar doen ???Je zou het haast Disci...... noemen.Toch Dames ???? Maar ik ga het toch bijhouden hoor ! Hihihi Conny. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 30 november 201213 j Ik ook! ik ook! *zet een hele zware stem op* Het blonde haar in een staart knopen en onder een petje proppen, dan hopen dat de mannen erin trappen haha To plant a garden is to believe in tomorrow.
Geplaatst: 30 november 201213 j Oh oh wie is nu wie? Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 1 december 201213 j ... Hoe is uw relatie met de tuin? Ik moet eerlijk bekennen, ik heb afgelopen zomer wel eens een plant opgebonden... > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 4 december 201213 j Auteur Zo hé, dat komt al in de buurt van de literatuur... Wij dorsen de Amaranth met een bamboe voor de zaadjes, we hangen de knoflook strak vastgebonden aan de schuur ...
Geplaatst: 4 december 201213 j Dat kan toch veel beter Rob! Met een harde bamboe stok sloeg hij de zachte stengels tot ze hevig trilden. De Ameranth hield dit heftige spel niet langer vol, en liet langzaam haar zaden los. Steeds meer zaden vielen op de grond tot zij helemaal leeg was van vruchtbaarheid, maar de grond onder haar des te voller. Nadat hij klaar was met haar liet hij haar rusten en in haar winterslaap doezelen, totdat de volgende herfst nabij kwam en ze weer toe was aan een goede beurt... Toen hij zijn bevuilde handschoenen uittrok, draaide hij zich om en zag wat knoflook speels omhoog kruipen uit de grond. De volle ronde bollen staken poeder-wit af tegen hun donkere gastheer. één voor één pakte hij het zachte groene loof en trok er zachtjes aan. De bollen gaven wat mee en gaven hun karakteristieke parfum af. De lucht om hem heen doordrong zich ervan en hij kreeg er een ontzettende trek van. Eindelijk waren alle bollen uit de donkere aarde en bungelde losjes aan een touw. niet strak, niet strak genoeg. Hij hangt de knoflook strak vastgebonden aan de schuur, de lucht stroomt snel langs de bollen en droogt hun huid tot ze knispert van genot. En verdwijnt dan in de ovenschotel. To plant a garden is to believe in tomorrow.
Geplaatst: 4 december 201213 j Auteur geniaal! mag ik je een contract aanbieden voor nog eens 40 stukjes? E.L.James is a matter of your enthusiasm holding up until your back gets used to it...
Geplaatst: 5 december 201213 j Echt super! Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Geplaatst: 5 december 201213 j Mag ik alvast inschrijven voor het eerste deel Infinite.... ~I believe in God, only I spell it Nature~
Geplaatst: 5 december 201213 j Dank u! Dank u voor alle lof To plant a garden is to believe in tomorrow.
Geplaatst: 7 december 201213 j De heren hier beginnen in te zien waarom ' 50 tinten grijs' zo geliefd is bij de vrouwen hahhaha. To plant a garden is to believe in tomorrow.
Geplaatst: 7 december 201213 j Auteur uhm...let me guess,...vrouwen houden van dorsen en bollen oogsten en daarna koken ...
Geplaatst: 15 februari 201313 j Precies Robo..... Sprak ik met lage stem, heel voorzichtig opdat mijn valse snor niet afglijdt. Wonderlijk dat er staat alleen voor mannen en dat ik hier maar twee mannen ontwaard. Ik had ineens inspiratie; Het was eigenlijk nog te vroeg voor haar, ze was er nog niet klaar voor. Maar het gebeurde toch; heel voorzichtig ontsproot zij aan de, licht opgewarmde aarde. Haar ranke maagdelijke lijfje voelde de warme vochtige aarde uiteen wijken. Haar hoofdje brak voorzichtig door het oppervlakte. Fier richtte zij zich op en trots toonde zij haar nieuwe gedaante aan de wereld; Een sneeuwklokje was geboren..... In de kern van alle problemen schuilt een kans
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.