Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gegroet, ik ben Jasper van der Horst, 17 jaar en ik woon met mijn familie in een van de droogste gebieden van Hongarije. De grond is zanderig en niet zo vruchtbaar, het wordt in de zomer gemakkelijk 35°C, maar daar weten we wel raad mee met behulp van bodembedekking. Twee jaar geleden hebben wij het veld achter ons huis van ongeveer 350m² omgebouwd tot een tuin, waar we nu veel in planten en uit oogsten. Het is eerlijk gezegd niet iets indrukwekkends, een gewoon tuintje met twee appelbomen, twee perenbomen, een perzikboom, aardappels, erwten, koolrabi, wortels, etc. Het normale pakketje dus, maar we zijn van plan om het geheel tot een permacultuur tuintje om te bouwen en er zoveel mogelijk soorten planten in te zetten.

Maar goed, gegroet

Geplaatst:
Welkom alhier.

Ikwas afgelopen zomer in Hongarije en het verbaasde me hoe weinig er maar zelf verbouwd werd eigenlijk!

Ja, op sommige plekken is het bar, maar desondankstkomt er in de regio waar ik woon in de zomer geen enkel hekje onder de druiventeelt uit.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...