knoflookbol Geplaatst: 13 december 2012 Geplaatst: 13 december 2012 Hoi hoi,Ik ben Keet 30 en wil volgend jaar serieus aan mijn moestuin beginnen Vorig jaar heb ik maar wat gedaan, en dat ging op zich wel goed.Maar ik merk, dat er best veel verloren gaat.Vandaar mijn deelname aan dit forum, om zo ideeen en tips op te doen!Groetjes keet Quote
Jorieke123 Geplaatst: 14 december 2012 Geplaatst: 14 december 2012 Welkom Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Frank Houweling Geplaatst: 14 december 2012 Geplaatst: 14 december 2012 Welkom! Dat er veel verloren gaat hoor je vaker, en dat verschilt ook erg per teelt. Dus misschien pak je er volgend jaar iets bij waar je alles van op kunt eten! Groetjes en veel plezier op het forum, Frank Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
knoflookbol Geplaatst: 15 december 2012 Auteur Geplaatst: 15 december 2012 Bedankt ik voel me erg welkom, ik hoop hier veel te leren! Quote
bio-fee Geplaatst: 15 december 2012 Geplaatst: 15 december 2012 Hoi Knoflookbol, welkom hier!Jij houdt zeker erg van knoflook. Quote
knoflookbol Geplaatst: 15 december 2012 Auteur Geplaatst: 15 december 2012 Hehe, Ik ben niet zo crea met namen en ik was op zoek naar info over knoflook planten.. vandaar mijn naam maar het is natuurlijk ook erg lekker> en gezond Quote
Gem Geplaatst: 16 december 2012 Geplaatst: 16 december 2012 Welkom Quote ~I believe in God, only I spell it Nature~
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.