aislins Geplaatst: 31 december 2012 Geplaatst: 31 december 2012 Hoi Ik ben Brigitte, ook wel plantje genoemd door mijn vrienden.Sinds een aantal jaar kweek ik groente en kruiden op mijn balkon.Van thijm tot aan aardappels. Dit jaar wil ik proberen om spruiten te kweken op het balkon. wil je meer weten, ik zou zeggen vraag maar raak Brigitte Quote
Ed54 Geplaatst: 31 december 2012 Geplaatst: 31 december 2012 Dag Brigitte, Van harte welkom hier op het forum. Je zal hier zeker nog heel wat kunnen bijleren, al zal je, als je vrienden je plantje noemen, al wel heel wat kennen op het gebied van kweken van groenten en kruiden in potten. Groetjes,Eddy Quote
Jorieke123 Geplaatst: 31 december 2012 Geplaatst: 31 december 2012 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Gem Geplaatst: 1 januari 2013 Geplaatst: 1 januari 2013 Welkom Quote ~I believe in God, only I spell it Nature~
aislins Geplaatst: 2 januari 2013 Auteur Geplaatst: 2 januari 2013 Dank je wel voor het welkom. Ik word vaak zo genoemd omdat ik altijd met kruiden in de weer ben. Groente en fruit kweken doe ik pas een jaar of 4. Dus ik kan nog meer dan genoeg van iedereen leren Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.