Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

tv programma kruiden


Jorieke123

Aanbevolen berichten

Een tijd terug vond ik ergens een link naar een flink aantal afleveringen van een tv programma over kruiden. Ik denk dat het van de BBC is, maar ik kan er op hun site niet echt wat over terug vinden...

Ik ben die link kwijt, en alweer een tijdje op zoek. Misschien weet hier iemand welk programma ik bedoel?

Het 'speelde' zicht af in een grote kruidentuin (zoals bijv. die van Jamie oliver) en een grote (overdekte?) buitenkeuken. Het werd gepresenteerd door een man. Het ging geloof ik vooral over de medicinale kant van kruiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vorige week ook een boek in de bieb gezien genaamd Jekka's complete kruidenboek. Jamie Oliver is hier ook een favoriet van.

Ze laat zien dat je kruiden zowel medicinaal als in een recept kan gebruiken. Ik wil dat boek volgende keer lenen en doorlezen. Zag er erg interessant uit. Makkelijk te lezen en kleurrijk.

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/jekka-s-complete-kruidenboek/1001004006421398/index.html

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet je t woord even vertalen in Google translate voor je het Nederlandse woord ervan kunt vinden. Dan weet je ook of het hier voorkomt. Al denk ik dat je toch wel alles wat daar groeit hier ook kunt verkrijgen. We zitten qua klimaat niet ver er vanaf.

Vind het ook amazing wat je allemaal kunt doen met kruiden en planten die gewoon langs de weg groeien. Rozebottels zo uit de natuur plukken en opeten. Dat had ik uit mezelf niet gedurfd!

 

Ps, mochten we in de toekomst ziek worden dan kunnen we ons dus bij jou melden voor een 'cure' Jorieke.... het kruidenvrouwtje

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij t goed spul vind kan ik t ook wel s gaan proberen als er iets aan vervanging toe is. Ik gebruik ook een paar artikelen van Dr. Organic. Heerlijk spul en je merkt dat t werkt. Vooral de Tea Trea shampoo en conditioner.

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jullie toch bezig zijn met natuurlijke produkten denk dan nog eens aan de slakken die iedereen in de tuin heeft.

Gooi je schroom aan kant pak zo'n slak eens lekker vast en wrijf je handen in met het slijm, je voelt gelijk dat het goed voor de huid is.

Compenseert de schade veroorzaakt door het "zware tuinierswerk".

Veel goedkoper dan het spul dat tegenwoordig aangeprezen wordt in de apotheek en bij de drogist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...