Gwen Geplaatst: 6 juli 2013 Geplaatst: 6 juli 2013 Paksoi ronde 2 en hopen dat die niet uit gaat schieten, kruiden en bonen, diverse soorten!
bio-fee Geplaatst: 6 juli 2013 Geplaatst: 6 juli 2013 Citroenmelisse, groene postelein en wortelpeterselie.
Herbivora Geplaatst: 6 juli 2013 Geplaatst: 6 juli 2013 (aangepast) Pluksla, Rucola, gemengde sla en radijsjes 11 juli 2013 aangepast door Gast
HuubvG Geplaatst: 6 juli 2013 Geplaatst: 6 juli 2013 Gisteren had ik een 65 cm hoge ananaskers met de eerste bloem er al in verplant. Hij stond in een klein hoekje en op z'n nieuwe plek heeft hij meer ruimte/licht en staat nu in het zicht. Vandaag ging hij ietwat slap hangen met de zon erop en daarom heb ik een scherm gemaakt van driedubbel fleecedoek met wat stokken. Vanavond stond ie weer fier overeind. Aardbeien verplant ondanks dat het niet de tijd van het jaar is daarvoor. Afwachten wat ze nog gaan doen. Afrikaantjes (tudeletoantjes op z'n Grunnings) uitgeplant.
HuubvG Geplaatst: 7 juli 2013 Geplaatst: 7 juli 2013 Gezaaid: pluksla, kropsla, radijs, winterandijvie breedblad.
angela († maart 2025) Geplaatst: 9 juli 2013 Geplaatst: 9 juli 2013 verschillende soorten sla en andijvie
GTman Geplaatst: 10 juli 2013 Geplaatst: 10 juli 2013 Citroenmelisse in potjes gezet om later tussen mijn boerenkool te plaatsen. Het stuk van de winterrammenas een beetje bijgezaait, er waren hele stukken waar niks kwam, beetje slecht gezaait de eerste keer denk ik .
appelvrouw Geplaatst: 10 juli 2013 Geplaatst: 10 juli 2013 Samen met Lie de halve tuin verbouwd ivm een bbq die we voor de buren gaan geven. Me suf gewied, want het moet er netjes uitzien. Twee trays vol met zonnebloemen gezaaid, om later te planten op de plaats van de aardappelen( experimentje)Van alles geoogst, sla, rucola, venkelblad,aardbeien, de eerste Bionica aardappel,frambozen, witte aalbessen, blauwe bessen, peterselie, st jansuitje, te grote peulen, broccoli, de eerste tomaten(Gartenperle).. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
zonnetje Geplaatst: 11 juli 2013 Geplaatst: 11 juli 2013 Gezaaid roodlof en spinazie ,geplukt peultjes , pluksla en ijsbergsla en cougette en komkommers en bieten .Vandaag andijvie planten en voor de zoveelste keer buitenkomkommer .
Gast joladio Geplaatst: 11 juli 2013 Geplaatst: 11 juli 2013 Gezaaid: sla 3 verschillende soorten, wortelen. en winterprei.
GTman Geplaatst: 12 juli 2013 Geplaatst: 12 juli 2013 Zo dadelijk de andijvieplantjes verspenen, had ik eigenlijk al iets eerder moeten doen.
appelsientje 60 Geplaatst: 12 juli 2013 Geplaatst: 12 juli 2013 Gele boterboontjes, radijs chinese kool snijbonen. Het gaat erg goed in m'n tuintje! Ik heb nog een paar grote bakken over waarin ik morgen nog van die heerlijke boterboontjes in ga zaaien. Dit is m'n eerste seizoen en ik vind het geweldig! De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
pet Geplaatst: 12 juli 2013 Geplaatst: 12 juli 2013 Veldsla.Beetje vroeg, maar Ik had heel veel zaad verzameld en maar meteen wat gezaaid. Altijd lekker.
Dieuwertje Geplaatst: 13 juli 2013 Geplaatst: 13 juli 2013 Broccoli, rode kool, bos ui, snijbiet en andijvie verpoot. Makkelijke moestuintjes en kippen verzorgerster.Courgette, broccoli, rodekool, rodeui, bieten, radijs, peulen, snijbiet, andijvie, bonen, tomaat, peper, paprika, kruiden, aardbeien, aalbessen, rabarber http://www.kippenhuis.blogspot.de
robijnske Geplaatst: 13 juli 2013 Geplaatst: 13 juli 2013 velt sla en gewoone sla ervaring komt met de jaren voor de indeling https://youtu.be/RktVFToVjqg
Bit Geplaatst: 13 juli 2013 Geplaatst: 13 juli 2013 Paar gekochte kleine plantjes boerenkool en spruiten. De grote boerenkool ( middelste rij ) had ik wel al veel eerder zelf gezaaid. Maar heb het wel een beetje gehad voor dit seizoen met al dat gezaai eigenlijk Ik koop mijn plantjes nu ( klein : 3 , 5 , 7 en 8 cent per stuk )
pet Geplaatst: 13 juli 2013 Geplaatst: 13 juli 2013 Mosterd, snijsla, rucola, wortels, radijs, veldsla, spinazie, raapstelen.De tuinbonen gerooid, dus er was weer plek.
Gwen Geplaatst: 14 juli 2013 Geplaatst: 14 juli 2013 Borlotto's poging 3! Ik heb nog een aantal over voor poging 4. Nu begrijp ik waarom ik er zo veel opgestuurd heb gekregen. Ik hoop vurig dat ik ze groot genoeg krijg om vrucht te gaan dragen.
HuubvG Geplaatst: 14 juli 2013 Geplaatst: 14 juli 2013 Niets! Was van plan om koolplanten, die in mijn kleine achtertuin heel klein blijven, uit te graven en mee te nemen naar de nme-tuin, waar meer ruimte en licht is. Maar ik zie er vanaf, dat gaat niks worden met die warmte en droogte. Wel vier mooie augurkplanten van tuinkennis gekregen die ik in de kas uitgeplant heb. Ze zijn vandaag al 4 cm gegroeid, hebben zich direct aan de bijgeplaatste stokken vastgeklampt.
Erny Geplaatst: 15 juli 2013 Auteur Geplaatst: 15 juli 2013 Courgettes en pompoenen eindelijk in de volle grond gezet.Ook de boontjes (Stokboon Rattlesnake en Paarse stamsperzieboontjes) uitgezet. Sorry... dat was de SuperVivid stand... Voor het eerst van mijn leven bonen geplant... (Vader had vroeger heel veel bonen op de moestuin en wij zaten dan avonden lang voor de tv bonen te punten... soort jeugdtrauma dus die bonen... )
appelvrouw Geplaatst: 18 juli 2013 Geplaatst: 18 juli 2013 Zeeuwse Winosla... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten