bioboerke Geplaatst: 3 januari 2013 Geplaatst: 3 januari 2013 Hallo iedereen, om te beginnen veel suxes in het nieuwe jaar en de beste wensen ,en hierbij mijn eerst vraag van het nieuwe jaar . Ik ga alle plastieken dozen en potten waar ik allerlij voedsel in bewaarde aan de deur zetten en ben nu op zoek naar een goede bewaar methode in glazen potten .En in hoofdzaak voor het volgende : allerhande noten , eetbare zaden , kruiden , en in hoofdzaak gedroogde groenten en fruit .Eigenlijk goede en handige glazen potten en als hoofdzaak dat de producten goed houdbaar bijven als ze niet op een dag of een paar dagen opgebruikt kunnen worden . Wie heeft hier ervaring mee voor voedsel dat niet in de koelkast en vriezer moet . gr bioboerke Quote
geedee Geplaatst: 3 januari 2013 Geplaatst: 3 januari 2013 Ik bewaar noten, gedroogde appel, tomaten, kruiden enz enz allemaal in glazen potten die van de koffie zijn geweest. Op de gevulde pot gaat een stukje plastic seal alvorens ik de schroefdeksel die erbij hoort dichtdraai. Gaat prima!! Quote
Indy Geplaatst: 4 januari 2013 Geplaatst: 4 januari 2013 Als je op amerikaanse site's zoekt naar preppers food,zie je talloze mogeljkheden. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.