Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen

phoenix

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben Michel, 24 jaar oud en momenteel werkzaam als programmeur bij een webwinkel voor computeronderdelen. Daarnaast volg ik ook nog een deeltijdopleiding. Ik woon in Nijverdal (in de buurt van Almelo).

Afgelopen jaar begonnen met 1 peperplant. Daardoor kreeg ik toch wel meer zin om zelf ook nog wat andere groentes te gaan verbouwen. Dus zo gezegd zo gedaan. Na overleg met mijn ouders een stuk tuin gestript van alle begroeiing. De laatste takken moeten nog opgeruimd worden waarna de koemest en kalk op de grond kan. Een mooi hekje er om heen zodat de honden niet door de moestuin heen gaan wandelen. Foto's heb ik nog niet. Niet dat er anders al veel te zien zou zijn.

Mijn zaden heb ik besteld via mijn oom, die weer met korting bij GarantZaden kan bestellen. Daarnaast ben ik ook van plan om meer pepers te gaan telen. Ik heb daarom samen met een vriend en een collega een aantal zaden uitgezocht welke we willen gaan verbouwen. Voor het kiemen van deze zaden wil ik nog een verwarmde kweekbak gaan bestellen. Dit zal echter pas aan het einde van deze maand zijn.

Laat maar indien er nog vragen zijn.

... Laat maar indien er nog vragen zijn.

Zo is het bij mij ook 55 jaar geleden begonnen. Mijn vader zei dat als ik een aardappel in de grond stopte, er over een tijdje allemaal kleine aardappelen aan zouden zitten. Ik kon het niet geloven, maar toen ik de proef op de som nam, was het wonder geschied, ik was helemaal betoverd door het grote wonder. Zo kun je het te pakken krijgen, geniet ervan en groei, net als de gewassen die je plant.