Erny Geplaatst: 14 maart 2013 Geplaatst: 14 maart 2013 @Thea.... als het alleen om de Apios en de Taroknollen gaat dan moet dat (via MTFD) toch wel lukken? Maar vechten jullie dat samen maar even uit...
Eva Geplaatst: 15 maart 2013 Auteur Geplaatst: 15 maart 2013 Ik heb voor jou 6 ananaskers genoteerd, mag ik er wat citroenkomkommer voor terug? je hebt PB Huub
HuubvG Geplaatst: 15 maart 2013 Geplaatst: 15 maart 2013 U wat sullig van mij, 'verzoeklijstje' staat erboven, niet gezien... ik was van onder naar boven aan het scrollen. Marokkaanse Munt, stekje zou dat lukken?En/of wat crosne, is nieuw voor mij.
Eva Geplaatst: 16 maart 2013 Auteur Geplaatst: 16 maart 2013 tja, ik had misschien 'verlanglijstje' in dikke letters moeten schrijven, je bent niet de eerste die er overheen leest Marokkaanse Munt en crosne, staat genoteerd!
Eva Geplaatst: 16 maart 2013 Auteur Geplaatst: 16 maart 2013 Eva vind je het goed om de ruil op de noordelijke moestuin middag te doen?Dan houden Huub en Erny ruimte ??? ah! nou begrijp ik waarom je me steeds negeerde als ik je wat vroeg ik dacht stiekem al!!... zie berichtje op het NMM topic....
thea Geplaatst: 16 maart 2013 Geplaatst: 16 maart 2013 Wat vroeg je dan,ik weet van niets.En negeren kan ik niets bij verzinnen?Heb je dan pm verstuurd?Heb wel door dat alle pm niet op de plaats van bestemming komt. Zal echt niet weten wat je bedoeld. http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Dennis29 Geplaatst: 16 maart 2013 Geplaatst: 16 maart 2013 Eva ik heb slangenlook en gele framboos voor je. Zou ik gevlekt longkruid mogen? En als je peperzaailingen over hebt, hier is enkel de cayenne thick red opgekomen
dick Geplaatst: 17 maart 2013 Geplaatst: 17 maart 2013 hoi Eva, heb je voor mij nag wat yingyang boontjes en een griekse alant, neem ik voor jou armelui ginseng en "griekse"boernetenen mee.
appelvrouw Geplaatst: 18 maart 2013 Geplaatst: 18 maart 2013 Eva mijn daslook is opgekomen!Mag ik het ruilen voor Kiss me over the garden gate én liatris spicata...please? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
HuubvG Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 Edit: hier stond dat ik niet zou komen, maar ik kom toch en neem de ruilhandel mee volgens afspraak.
Eva Geplaatst: 23 maart 2013 Auteur Geplaatst: 23 maart 2013 Eva ik heb slangenlook en gele framboos voor je. Zou ik gevlekt longkruid mogen? En als je peperzaailingen over hebt, hier is enkel de cayenne thick red opgekomen Ik neem wel wat longkruid voor je mee, no prob.de butch T zaailing is nog maar inimini dus je krijgt een overblijver van me.ook de andere zaailingetjes zijn erg klein, maar ik zal ff kijken wat ik voor je kan doen.heel raar dit peperseizoen...er is maar weinig goed bovengekomen... en bij jou dus ook!
Eva Geplaatst: 23 maart 2013 Auteur Geplaatst: 23 maart 2013 hoi Eva, heb je voor mij nag wat yingyang boontjes en een griekse alant, neem ik voor jou armelui ginseng en "griekse"boernetenen mee. helaas, ik heb geen ying-yang bonen meer, wel heilig boontjes. dus die neem ik voor je mee samen met griekse alant zaden.
Eva Geplaatst: 23 maart 2013 Auteur Geplaatst: 23 maart 2013 Eva mijn daslook is opgekomen!Mag ik het ruilen voor Kiss me over the garden gate én liatris spicata...please? komt in orde!
thea Geplaatst: 23 maart 2013 Geplaatst: 23 maart 2013 Heb je mijn PM gekregen,geen reactie over gekregen. Misschien weer mis.Ik abonneer meer op deze en andere topic maar zie regelmatig dat ze niet door gestuurd worden. http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Piroska Geplaatst: 23 maart 2013 Geplaatst: 23 maart 2013 daslook en of stukje mierikswortel voor de apothekerspot goed idee? http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
appelvrouw Geplaatst: 23 maart 2013 Geplaatst: 23 maart 2013 Eva, ik heb een chayote te kort..ik wil je voorstellen om jou in het najaar de verse vrucht te sturen(of twee)...is dat ok? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Eva Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Geplaatst: 24 maart 2013 daslook en of stukje mierikswortel voor de apothekerspot goed idee? uitstekend zelfs....komt voor de bakker...euh, voor Piroska! oant moarn!
Sjoerddef Geplaatst: 23 juli 2018 Geplaatst: 23 juli 2018 Hallo Zou graag een paar tamarinde zaden willen overnemen. Heb hem proberen te stekken. Zonder reseltaat voor een vriendin. Weet je ook welke soort het is.
henkg Geplaatst: 23 juli 2018 Geplaatst: 23 juli 2018 Eva heeft op dit forum voor het laatst ingelogd op 8 mei 2013.Erg kleine kans dus dat je een reactie krijgt. 2025_teeltlijst (.xlsx)
Aanbevolen berichten