jeanne-heijmans Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 Ik heb aardappels besteld bij van der wal. eersteling en mona lisa, Maar zakken van 1,5 kilo,dus veel teveel.wie wat wil stuur je adres naar een pb, vorig jaar heb ik ze gratis verstuurd, helaas kan dit niet meer. maar het zal ongeveer 3 euro zijn om ze te verzenden,ik hoef alleen maar de verzendkosten terug in de vorm van postzegels.kan ook 2.75 zijn hoor,ik weet het niet. dus wie interesse heeft, ik stuur ze graag naar je op. Quote
Kamilla Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 Dan ga ik jou een PB-tje sturen... Quote
helen Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 Ohw ik wil ook wel, wil dit jaar voor het eerst aardappels proberen Ik kom regelmatig in de buurt of langs Beesd gezoefd over de A2, dus misschien kan ik ze wel gewoon afhalen?? Ik heb nog niet eerder iemand een PBtje gestuurd, maar zal het zo eens even proberen Groetjes Quote Groetjes uit de Betuwe
meriams moestuintje Geplaatst: 24 februari 2013 Geplaatst: 24 februari 2013 ik wil ook wel wat van je aardappels, als je er nog hebt?ik kan je er postzegels voor teruggeven of misschien wil je iets anders van mijn lijstje?Ik vind alles prima! Quote
jeanne-heijmans Geplaatst: 24 februari 2013 Auteur Geplaatst: 24 februari 2013 Stuur je dan even je adres in een pbtje? Quote
greetje Geplaatst: 24 februari 2013 Geplaatst: 24 februari 2013 heb je er nog 4 of 5 voor mij, jeanne?of zijn de piepers al op? Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.