harmony Geplaatst: 6 februari 2013 Geplaatst: 6 februari 2013 (aangepast) Ik heb een koude kas waar ik in de volle grond kan zaaien. Nu lees ik dat er mensen zijn die al sla gezaaid hebben. In de koude kas in de volle grond? Van de week was het er overdag 10 graden, nu wellicht iets warmer want het zonnetje schijnt, maar 's nachts zal het toch flink afkoelen.Iemand tips/advies?Groetjes, Monique Edit: het is er nu 25C 6 februari 2013 aangepast door Gast Quote
malouis Geplaatst: 6 februari 2013 Geplaatst: 6 februari 2013 Kwam gisteren een koude kas kalender tegen.Misschien handig?http://www.welkoop.nl/advies/plant-en-zorg/hobbykassen/koude-kas-kalender?m=62385&s=63267 Quote
harmony Geplaatst: 6 februari 2013 Auteur Geplaatst: 6 februari 2013 Hoi! Dank je, daar heb ik wat aan! Eens kijken of ik nog een zakje slazaad heb, dan ga ik het meteen proberen.Zie dat jij ook uit Drenthe komt, leuk! Waar woon je in de buurt? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.