Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Voorstellen

Het Westen

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

Even voorstellen, ik ben de webmaster van een website van een tuinvereniging. (mag ik de naam van de vereniging en de website geven eigenlijk?)

De vraag van het bestuur was of ik ook een forum of blog zou kunnen maken, maar ik heb ondertussen deze gevonden, dus ik ga misschien de leden adviseren zich hier aan te melden. Dan heb je dekking over het hele land en krijg je ook reacties uit het hele land. Als ik een nieuw forum zou starten dan zal het heel lang duren voordat je behoorlijk wat bezoekers hebt.

Gaarne wat reacties.. of dat een juiste keuze van mij is om de leden door te verwijzen naar dit forum en een linkje plaats op onze website..

Groet, rob

Welkom.

Iedereen is nieuwsgierig genoeg natuurlijk voor de link, en misschien kun je er zelfs nieuwe leden mee vinden die niet wisten dat bij hen in de buurt een vereniging zat? Hoe dan ook lijkt het me alles behalve bezwaarlijk dat men zich hier verzamelt (Joriek, kan de server dat aan? ) en desnoods je voor je eigen belangrijke berichten een 'Pietje's moestuinvereniging in Lutjebroek-topic' plaatst. Volledige namen en telefoonnummers, e-mail adressen en dat soort dingen plaatsen zijn niet handig, dus daar moet je dan eventueel wel rekening mee houden. Ik verwacht ook niet dat elke vereniging hier massaal zal komen posten, dus ook dat zal wel loslopen

Daar ben ik weer even. Heb het nogal druk met de Website en ben inderdaad proberen een eigen forum op te zetten voor onze vereniging. Ik heb begrepen dat het geen bezwaar is als ik hier de website plaats van onze vereniging. Kom eens kijken en geef een reactie in het gastenboek. Je kunt mij dan ook een persoonlijk bericht sturen (zie Contact Ons in het groene menu) daar vind je me wel als webmaster, als je op de hoogte gehouden wilt worden van onze vereniging, kan je mij een mail sturen dan zet ik je in de mailing-lijst.

Hier de website: http://www.tv-het-westen.nl/

veel leesplezier.

Groet, rob