Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Omtrent de Updates.

HuubvG

Recommended Posts

Ik zie bij "updates" dat er vijf leden gebruik van maken, dat er in totaal vijf reacties zijn, maar kan niet ontdekken of ze vaak gelezen worden. Is een update alleen voor jezelf? Ik heb er weleens aan gedacht om er ook één te gaan maken, maar vraag me toch af wat de meerwaarde is.

Ik klik ook weleens op een update, lees hem dan helemaal of gedeeltelijk, maar dat is het dan.

Wel mooi om alles van je eigen tuinieren op een rij te hebben, maar dan kun je bijvoorbeeld ook een blog gaan starten elders op internet, en daar een verwijzing naar maken in dit forum, zoals ik bij veel gebruikers hier zie.

Net zo lief ga ik mee in de dagelijkse stroom van berichten in de lopende topics, met reacties en antwoorden. Gewoon gezellig.

Loopt deze tak van de site gewoon niet zo of heb ik het mis?

Ik abonneer me gewoon op ieders seizoenen en krijg dan vanzelf melding dat er updates zijn. Die lees ik dan ook gewoon gelijk. Dus voor mij werkt dat wel.

En het bijhouden van mijn (halve ) seizoen vorig jaar heeft er wel toe geleid dat ik nou met blog op blogspot bezig ben... had ik anders niet zo snel gedaan denk ik.

Dus kom maar op met je seizoen!!!

Ik abonneer me op moestuin-siezoenen die ik graag volg en ontvang dan automatisch een melding van update.

De 5 die je nder de voorpagina ziet zijn idd de laatste 5, maar onder 'Moestuin seizoen' vind je álle blogs. Niet allemaal even vaak geupdate, en gezien de tijd van het jaar nu natuurlijk niet zo bijzonder. Binnenkort wel!

Nou ik ben eruit hoor, heb alle updates gevonden, er al een stuk of wat bekeken, en zelf begonnen met mijn eigen updates. Wel prettig als je weet hoe het werkt en achteraf valt het mee, zo moeilijk is het zeker niet. Het grote voordeel is alles over de eigen tuin bij elkaar op een rijtje te hebben.

NB, abonneren hoef ik niet, ik kijk hier toch iedere dag.

Precies, en ik zou het wel handig vinden als ze wel mee werden genomen, dan zie ik ze ten minste elke keer als er wat nieuws is. Maar ik kom hier net kijken dus het is maar een mening

Nou, die mening deel ik. Ik vergeet gewoon daar te kijken, omdat ik dat verder niet gewend ben. Ik vermaak me zonder de updates ook prima op dit forum.