Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

dat hij vanaf hier verstuurd is was hij zeker niet te dik heb alles een beetje verdeeld en paste makkelijke door de gleuf van een brievenbus.

dus ook door de machines denk ik

Geplaatst:

maar goed het zat in een extra plastic zak daar dus als de envelop scheurt dan is er niks aan de hand raar dat er zoveel post de laaste tijd verdwijnt vind het maar verdacht

mvg vincent

Geplaatst:

en ik wacht nog in spanning af tot hij land. hier in het westen

Geplaatst:

Ja het is inderdaad vreemd, dat het zo vaak mis gaat he.

Geplaatst:
maar goed het zat in een extra plastic zak daar dus als de envelop scheurt dan is er niks aan de hand raar dat er zoveel post de laaste tijd verdwijnt vind het maar verdacht

mvg vincent

dat vind ik dus ook. die andere envelop is ook al kwijt

Geplaatst:

Hier zou ik ook wel graag aan mee willen doen.

Groeten,

Linda

Geplaatst:

Ik gaat vanmiddag naar het filiaal toe waar hij op de post is gegaan. Info vragen want dit is irritant. Hij is serieus op de bus gegaan

Altijd bereid om te leren

Geplaatst:

ik ben benieuwd wat het andwoordt is. stuur mij dan even een pb met de info. dan kan ik kijken wat ik kan doen. wat dit is echt niet leuk meer.

Geplaatst:

Gatverdamme nee hè. Hopelijk komt hij nog aan. Zit met spanning te wachten met wanneer ik aan de beurt ben haha.

Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin!

Geplaatst:

Hallo iedereen!

Er is nieuws over de zadenenvelop!

Na lang getelefoneerd te hebben is het volgende eruit gekomen

Hij is onderweg naar de volgende!

Er was een fout gemaakt in een postfiliaal en hij is nu onderweg naar de volgende!!

Deze zal morgen of overmorgen bij diegene aankomen

wil deze persoon dit wel even melden op het forum??? want ik wacht eigenlijk met spanning of deze wel goed aankomt!!

mvg kevin tuin1991

Geplaatst:

Ja en hij is geland.

Gr. Simke

Geplaatst:

Helemaal super

Hoe is de staat van de envelop??

Geplaatst:

mocht even duren zeg.

blij dat hij terecht is

Geplaatst:
  • Auteur

fijn dat hij gevonden is,

bedankt voor je goede zorgen en navragen!

Geplaatst:

En hij licht klaar voor de volgende en ik zie ook net dat ik een pb heb. Wat ik nog wilde zeggen is er staat nu geen afzender op de envlop mocht hij zoek raken dan is hij zoek. Zal ik er een postcode op zetten zo dat hij makkelijk is terug te sturen. Als je een ieder het daar mee eens is. Kan ik hem weer op de rit zetten of de grenen die de envlop gestaard is. Is ook goed.

Gr. Simke

Geplaatst:

En hij is gepost.

Geplaatst:

Ik heb hem al ontvangen! Leuk hoor, om te mogen kiezen uit zo veel verschillende zaden . Het zag er allemaal netjes uit, zowel de envelop als de inhoud. Ik heb hem weer aangevuld en hij kan naar de volgende op de post. Ik heb haar een pb gestuurd voor haar adres. Bedankt allemaal.

Geplaatst:

dat is snel van mijn naar de volgende duurde een week

Geplaatst:

De envelop is op de post gegaan naar Greetje.

Geplaatst:

envelop is binnen hier, maar of ik hem doorstuur.............

ik denk dat ik alles hou

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Geplaatst:

oooo en ikke dan, ik sta na jou

Geplaatst:

pech sunny........

het was zulk mooi weer dat ik alles maar gezaaid heb

want wie zaait zal oogsten toch??????

grapje hij gaat of vanavond of morgenvroeg op de bus

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Geplaatst:

Haha Greetje, dan kom ik ter zijner tijd wel bij jou wat oogsten

Geplaatst:
  • Auteur

echt leuk he... ik vind het ook zo spannend, heb het nu een keer meegemaakt maar het is zo leuk om te zien wat er allemaal veranderd is en bijgekomen. En ook zo'n leuke dingen altijd. Ben nu niet zo veel op de computer, haha, veel bezig in het tuintje...... net als jullie denk ik!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic