Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Ik kom morgen weer thuis, dus benieuwd of de envelop er al is!

Geplaatst:

De envelop is er nog niet helaas

Geplaatst:

Nee sorry hij is er nog niet.

Geplaatst:

had net mijn dochter aan de telefoon die de envelop zou posten........

is dus pas woensdag gebeurd

sorry sorry

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Geplaatst:

Ik heb hem binnen!

Geplaatst:

Haha, ik heb nog geen tijd gehad er in te kijken, maar dat ga ik vandaag of morgen doen.

Geplaatst:

Hij is vandaag op de post gegaan.

Geplaatst:

Spannend ik ben de volgende die de envelop mag ontvangen. Kan bijna niet wachten!!

Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin!

Geplaatst:

Ik heb de envelop zaterdag ontvangen, ik zal proberen hem vandaag nog op de bus te doen. Anders word het morgen.

Geplaatst:

Fijn dat je even laat weten dat je hem ontvangen hebt.

Geplaatst:

Prima nepomuk! Bedankt!

Ik zal even laten weten als ik hem heb ontvangen!!

Geplaatst:

Hier helaas nog niks ontvangen misschien vanmiddag.

Geplaatst:

Volgens mij ging dat alleen om pakketten bij de staking.

Maar de envelop heeft er al vaker best lang over gedaan zoals ik las.

Geplaatst:

Hoi!

Ik zie dat de envelop bijna toe is aan de laatste van de groep. Is het nog mogelijk om je aan te melden voor de volgende ronde?

Geplaatst:

Ik zou ook graag mee willen doen

Geplaatst:

@ theepot. Weet niet of de enveloppe al onder weg ik maar ik heb nog niets ontvangen!! Kijk elke keer vol spanning in de brieven bus maar helaas!!

Geplaatst:

Dat is dan al bijna 2 weken? Maar hopen dat hij niet kwijt is geraakt...

Geplaatst:
@ theepot. Weet niet of de enveloppe al onder weg ik maar ik heb nog niets ontvangen!! Kijk elke keer vol spanning in de brieven bus maar helaas!!

Denk dat we allebei vol spanning wachten op het verlossende berichtje dat hij is aangekomen. Zo lang wachten

Geplaatst:

Hier nog steed niks ontvangen duurt wel erg lang zo! Als het goed is heeft nepomuk de envelop al weken geleden verstuurd naar mij maar heb niks ontvangen.

Nepomuk reageer even over hoe of wat. We horen niks van je! Dan kunnen we misschien de TNT benaderen.

Geplaatst:

Klopt ik heb hem al een tijdje terug op de post gedaan. Maar aangezien het geen aangetekende post is kun je de envelop dan niet traceren, dat heb ik gisteren op het postkantoor nagevraagd. Ik heb een paar maanden terug een boek verzonden, ook via brievenbus post. Dat duurde toen ook heel lang en uit eindelijk bleken ze het onderschept te hebben, dat meisje kreeg het uiteindelijk opnieuw (slecht) verpakt binnen. Ze schijnen af en toe steekproefsgewijs te controleren...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic