Katja1604 Geplaatst: 8 september 2013 Geplaatst: 8 september 2013 Ik zou ook wel mee willen doen, lijkt me erg leuk!Mogen er ook zelf gewonnen zaad in?Misschien dat het hier ergens tussen staat, maar heb nog niet het hele topic gelezen. Quote
Jenneke Geplaatst: 8 september 2013 Geplaatst: 8 september 2013 Persoonlijk vind ik het juist extra leuk als het zaad zelf gewonnen is, helaas ben ik daar zelf nog niet zo aan toe gekomen. Maar ik ben wel van plan me daar wat meer mee bezig te houden. Quote
divicento Geplaatst: 8 september 2013 Geplaatst: 8 september 2013 zelf gewonnen zaad lijkt mij geen probleem als je maar geen zaden oogst van zieke planten Quote
Jenneke Geplaatst: 9 september 2013 Geplaatst: 9 september 2013 Monika, voor die 2de ronde ga ik dan nog zien. Voor het geval dat ik dus niet zou meedoen..Zou je mij een beetje meer naar onder aan de lijst kunnen laten zakken deze keer dan?Leuk dat er al zoveel kandidaten zijn! @Monica, als je Carmen laat zakken, heb je er dan erg in dat ik mee zak aangezien ik belooft heb dat de zadendoos bij Carmen komt Quote
MellyBVB Geplaatst: 9 september 2013 Geplaatst: 9 september 2013 Is het de bedoeling dat de Latijnse naam er ook op moet? Of is de Nederlandse naam ook goed? Quote
Monika Geplaatst: 9 september 2013 Geplaatst: 9 september 2013 Hoi Jenneke, jij en Carmen worden samen verplaatst De nieuwe volgorde is dan:SuusMalouisBeertjerinkeMellyDivicentoJessicaSimkeJennekeCarmenGoliathKatja1504 Mocht iemand nog willen schuiven, gewoon laten weten Quote
jarno Geplaatst: 9 september 2013 Geplaatst: 9 september 2013 Oeh, ik heb dit topic net even gemist.. Kan ik nog meedoen?En is het niet slim om een nieuw topic hier van te maken (voor het overzicht). Quote
Jenneke Geplaatst: 9 september 2013 Geplaatst: 9 september 2013 Hoi Jenneke, jij en Carmen worden samen verplaatst Gezellig Quote
minie Geplaatst: 10 september 2013 Geplaatst: 10 september 2013 Ik ben van het lijstje verdwenen, mag ik niet meer mee doen? Quote
Monika Geplaatst: 10 september 2013 Geplaatst: 10 september 2013 Oh wat stom, vast met het verplaatsen gebeurd. Je staat er gewoon bij hoor Minie. En Jarno, je bent bij deze toegevoegd. Quote
Katja1604 Geplaatst: 10 september 2013 Geplaatst: 10 september 2013 Dank je wel! Oeh, vind het helemaal leuk! Quote
jarno Geplaatst: 10 september 2013 Geplaatst: 10 september 2013 Mooi! Moet je mijn gegevens nog hebben? Quote
Goliath Geplaatst: 10 september 2013 Geplaatst: 10 september 2013 Aan wie moet ik mijn adresgegevens doorgeven ? Quote
Monika Geplaatst: 10 september 2013 Geplaatst: 10 september 2013 @ Jarno en Goliath, graag aan mij doorgeven. Quote
Goliath Geplaatst: 10 september 2013 Geplaatst: 10 september 2013 Ik heb inmiddels ook een PB verstuurd Quote
SuusP Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Zo hé, er komt vaart in de zaak Mijn radijszaad, zonnebloempitten en Oost-Indische kers zijn gedroogd dus ik ben er klaar voor. Goed idee om gewoon een tweede rondje te doen als het zo ver is, ik ben benieuwd wat iedereen er na mij nog in stopt. Kom maar op, zou ik zeggen P.S. zullen we trachten om de doos binnen 3 dagen weer te versturen? Dan houden we het tempo erin. Ik zal in ieder geval mijn uiterste best doen om me daaraan te houden Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
MellyBVB Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Dat lijkt me inderdaad een goed plan! Wanneer gaan we beginnen? Quote
GabyvG Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Is het nog mogelijk om mee te doen?Zoja, dan zou ik heel graag meedoen. Quote
Monika Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Wat dachten jullie van morgen? Ik heb zojuist de laatste vier zakjes gemaakt, alles in een plastic zakje en dan in het doosje gedaan. De volgorde is nu:SuusMinieMalouisBeertjerinkeMellyDivicentoJessicaSimkeJennekeCarmenGoliathKatja1604JarnoGabyvG Minie, je staat er weer tussen hoor En Gaby, welkom bij de club. Groetjes,Monika Quote
Carmen Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Dat is een mooi lijstje! Van mijn zaden liggen er nog heel wat te drogen, gelukkig heb ik nog wat tijd voordat het mijn beurt is .Zijn er nog bepaalde afspraken die we hier nog even op een rijtje moeten zetten misschien? Zodat alles extra vlot kan verlopen...Ik vind het alvast spannend! Quote
Goliath Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Prima, hoe eerder des te beter Hoe kom ik eigenlijk aan het adres van degene die na mij is? Quote
Monika Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 @ Carmen, ik denk dat Suus haar idee goed is, binnen 3 dagen versturen naar de volgende. @ Goliath, het adres krijg je van mij. Ik heb er erg veel zin in! Quote
Carmen Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Ja hoor, dat idee is heel goed.Maar als nieuweling vraag ik me af... Stop je er evenveel soorten zaadjes weer in als dat je eruit haalt?Het is eigenlijk de bedoeling dat je een beetje neemt en nooit gans het pakje? Of eigenlijk maakt het allemaal niet veel uit en gebruiken we gewoon ons gezond verstand qua ruilen? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.