Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Ik wil er dan 30. Tuintje thuis, ik heb een vraag, zou jij ze voor mij bij een adres in Schagen kunnen afgeven? Het geld maak ik dan meteen per bank over.

Of nee, doer er maar 20, dan blijft er genoeg over voor Piros.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Grinnekt eerst heel erg...

Ik denk dat er nog wel ruim 200 zakken liggen, dus er blijft genoeg over

Schagen is geen probleem, dat is hier ook om de hoek.

Als je het aantal zeker weet stuur ik je even een pb met mijn bank gegevens.

Geplaatst:

Mooi, dan gaat Piroska met ongeveer 170 zakken naar Hongarije. Dat wordt nog eens een wedstrijd zaklopen

Wil je nog even de plusminus afmeting geven?

Geplaatst:

Was even vergeten je een berichtje te sturen

Manlief heeft ze gister afgeleverd. Veel plezier ermee, en mocht je ooit weer nodig hebben, kun je altijd even berichtje sturen.

Geplaatst:

wat gaan jullie met die zakken doen?zit te verzinnen maar kan nergens op komen ben nieuwsgierig

De herinneringen die je later wil hebben,

moet je nu maken

Geplaatst:

Zakloopwedstrijd houden

( En in voorraad houden voor als ik in de zomer wil zaaien. Dan kan je de zakken over het zaaigoed leggen en sproeien, blijft de aarde eronder vochtig en schiet het zaad niet alle kanten op door het neerkletterende water)

Geplaatst:

Ik ga ze gebruiken om aardappels in op te slaan, een paar om aardappels in te poten als alternatief voor een kuip, een paar om mijn winterjassen en schoenen in de zomer in op te slaan op zolder, nu ik Appelvrouw haar post lees ook om zaaigoed te beschermen

Verder zijn ze in tijd van sneeuw handig als alternatieve deur/lekmat in de hal, EN in repen gescheurd is het een versteviging voor bouwwerken van leem zoals een pizzaoven, kachel en/of kunstwerk.

Geplaatst:
Zakloopwedstrijd houden

( En in voorraad houden voor als ik in de zomer wil zaaien. Dan kan je de zakken over het zaaigoed leggen en sproeien, blijft de aarde eronder vochtig en schiet het zaad niet alle kanten op door het neerkletterende water)

he das een idee ik heb er nog een paar liggen

@ greetje,Ik wil er wel mee in naar spanje

De herinneringen die je later wil hebben,

moet je nu maken

• 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...