Pelgrim Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Aan de noordrand van Heerhugowaard in de richting van De Noord en richting Obdam zijn drie complexen van VtV De Groene Waard gelegegen.De complexen heten:De Vork (hier heb ik mijn tuin)Molenkrocht 1 en 2Oosterwaard (onlangs flink verkleind ivm uitbreiding begraafplaats met crematorium..) De tuinen hebben een gemiddelde grote van 200m2. Ik ben benieuwd of er medetuinders uit HHW op dit forum aanwezig zijn! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Leuk, daar ben ik laatst geweest om de aardappelbestellingen voor onze vereniging op te halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabogirl Posted August 3, 2014 Share Posted August 3, 2014 Hoi ik woon wel in HHW, maar ben nooit bij het complex geweest. Ben een startende moestuinder en start in mijn achtertuin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
clauzoe Posted August 3, 2014 Share Posted August 3, 2014 Hier nog een heerhugowaarder Ik zit met me tuintje op de molenwegeen aantal jaren geleden zat ik nog op oosterwaard toen moesten we verkassen vanwege het crematorium die nu net af is.Toen ben ik naar de molenweg gegaan maar door verschillende redenen heeft me vader de tuin overgenomen.maar ja het bloed kruipt waar het niet gaan kan en dat ik een aantal maanden geleden hoorde dat er een tuin vrij was hoefde ik geen moment te denken en ik ben weer lekker begonnen... dit is hoe ik het aantrof Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts