Rozen Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Hoi, In de zomer kun je vaak van die heerlijke, watermeloenen kopen die dan een gladde, groene schil hebben en rood vlees aan de binnenkant. Ze smaken als ze rijp zijn heerlijk zoet. Ik zou daar graag biologische zaadjes van willen kopen, maar kan ze nergens vinden.. Weet iemand waar ik ze kan kopen? Bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 www.bolster.nl : biologische tuinzaden en groente en vruchtgewassen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rozen Posted March 13, 2013 Author Share Posted March 13, 2013 Die is uitverkocht en komt volgend jaar pas weer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 http://www.ecoflora.be/biozadenenplantgoed_NL.html In Belgie: ze hebben een gewone meloen en een watermeloen in de zadenlijst. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rozen Posted March 14, 2013 Author Share Posted March 14, 2013 Bedankt. Ik heb ze gemaild, maar zag op hun site al staan dat je voor 25 euro moet bestellen en ik heb alleen nog maar deze zaadjes nodig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prettig gestoord Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Wij hebben van onze verhuurder in Hongarije uit haar tuin een watermeloen gekregen. Deze was gemeleerd groen, en zeker 6 kilo zwaar. Ik heb daarvan zaden bewaard in hoeverre die dame er verder wat mee gedaan heeft weet ik niet maar gezien de armoede verwacht ik eigenlijk niets.Hiervan mag je zaden hebben alsje wilt. Stuur maar een pm Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts