Rozen Geplaatst: 13 maart 2013 Geplaatst: 13 maart 2013 Hoi, In de zomer kun je vaak van die heerlijke, watermeloenen kopen die dan een gladde, groene schil hebben en rood vlees aan de binnenkant. Ze smaken als ze rijp zijn heerlijk zoet. Ik zou daar graag biologische zaadjes van willen kopen, maar kan ze nergens vinden.. Weet iemand waar ik ze kan kopen? Bedankt! Quote
Bit Geplaatst: 13 maart 2013 Geplaatst: 13 maart 2013 www.bolster.nl : biologische tuinzaden en groente en vruchtgewassen Quote
Rozen Geplaatst: 13 maart 2013 Auteur Geplaatst: 13 maart 2013 Die is uitverkocht en komt volgend jaar pas weer. Quote
weknow Geplaatst: 13 maart 2013 Geplaatst: 13 maart 2013 http://www.ecoflora.be/biozadenenplantgoed_NL.html In Belgie: ze hebben een gewone meloen en een watermeloen in de zadenlijst. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Rozen Geplaatst: 14 maart 2013 Auteur Geplaatst: 14 maart 2013 Bedankt. Ik heb ze gemaild, maar zag op hun site al staan dat je voor 25 euro moet bestellen en ik heb alleen nog maar deze zaadjes nodig Quote
prettig gestoord Geplaatst: 14 maart 2013 Geplaatst: 14 maart 2013 Wij hebben van onze verhuurder in Hongarije uit haar tuin een watermeloen gekregen. Deze was gemeleerd groen, en zeker 6 kilo zwaar. Ik heb daarvan zaden bewaard in hoeverre die dame er verder wat mee gedaan heeft weet ik niet maar gezien de armoede verwacht ik eigenlijk niets.Hiervan mag je zaden hebben alsje wilt. Stuur maar een pm Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.