Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Groeten uit Zeist

christa van velzen

Recommended Posts

Hoi lievve moestuinliefhebbers

ik ben Christa van Velzen uit Zeist.

Mijn vriend en ik hebben sinds 2 maanden een eigen moestuin.

Helaas lag het vol puin, omdat de vorige huurder het niet verwijderd had, en gewoon een nieuwe tuin genomen had. van de voorzitter en die vorige huurders mochten we het op hun nieuwe landje plaatsen.

dus doordat we dat eerst moesten doen hadden we wat achterstand.

Termeer ook omdat ik nog herstellende ben van een heupoperatie.

maar deze miep is op haar billen gaan zitten en heeft 100 vierkante meter bil voor bil schuifelend, onkruidvrij gekregen

nu zijn we bezig met spitten en harken. mijn vriend spit, ik hark.

gisteren een mini kasje geplaatst, net zoiets als ze bij de lidl hadden, maar dan twee maal zo groot.

geen succes, hij scheurt nu al

voor de hond hebben we een omheind plaatsje gemaakt, en daarnaast de composthoop.

naast mij zit een mevrouw met mooie groentenbedden, ik ga haar lekker na-apen, want ik vind het er super uitzien.

verder staan er nog rode en zwarte bessen, een pruim en een kers.

heb er vreselijk veel zin in.

tuin staat niet supergunstig. er staan hoge bomen achter en daar achter komt de zon op. maar ja, als het een hete zomer wordt hebben we weer mazzel. groetjes uit Zeist

welkom,,Crista en vriend, gelukkig is het seizoen nog niet begonnen dus hebben jullie nog tijd de groenten plek in orde te krijgen.

er is hier veel te leren , doe er je voordeel mee.foto maken om het prille begin en later nog eens na te kunnen kijken is erg leuk.geeft een grote stimulans als het er VEEL BETER uit gaat zien.

veel succes