Geplaatst: 31 maart 201114 j De nieuwe kruiwagen: Is geel van kleur en weegt 60kg. Kan voor- en achteruit (resp. 3.6 en 2.0km/u). Handstart 4pk 4-takt bezinemotor (loopt altijd!). Benzineverbruik zo'n 0.8l/u (tankinhoud: 3.6l). Wielen zijn ontgrendelbaar. Laadbak is kiepbaar (inhoud bak: 85l). Afmetingen: L 140cm | B 70cm | H 90cm. Prijs: € 425.- Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Geplaatst: 31 maart 201114 j Is t dat niet ook? Bij dat zitje had ik even t idee dat je alleen de kantjes kan doen. Zo wals je toch over je plantjes heen. Good things come in small packages
Geplaatst: 22 mei 201114 j Auteur Daar zijn we weer Misschien ben je niet in het bezit van een (grote) tuin of heb je nog een stuk balkon over. Dan is deze mobiele volkstuin, Food Map Container genaamd, helemaal je-van-het. De Food Map Container is een soort ‘badkuip’ dat op een frame met wielen staat en daar kan je je groenten, fruit en kruiden in verbouwen en hij is er in 2 maten (laag en hoog) en kan heel makkelijk worden verplaatst door de wielen. Het kunststof waar de bak van is gemaakt is 100% herbruikbaar en onderin de bak zit een drainagesysteem waardoor het (regen0water gewoon weg kan lopen. http://stores.foodmapdesign.com/StoreFront.bok
Geplaatst: 22 mei 201114 j Handig, maar een beetje lelijk... lijkt net alsof je een mega bak met ijs hebt leeggegeten.... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 22 mei 201114 j Vindt het meer een ziekenhuis karretje lijken op die wieltjes, waar ze instrumenten in rondrijden.Je kan er dus handig doktertje meespelen Rick Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 22 mei 201114 j Auteur OK, doe ik er nog 1. Deze vond ik persoonlijk wel grappig. Swing with the plants http://www.droog.com/store/accessories/swing-with-the-plants/ De zitting van de schommel kun je vullen met aarde en er klimplanten langs laten groeien. Wel dikke boom vereist
Geplaatst: 22 mei 201114 j Auteur En nog maar 1 SweetCake Multifunctionele Bak Wie kent ‘m niet?! Het ouderwetse cakevormpje nu omgeturnd naar ongekende proporties! Leuk te gebruiken als kinderbadje, bloembak, moestuin en of als mooie mand voor hond en kat. Choose your flavour! De Sweet Cake is 27 cm hoog en heeft een diameter van 70 cm aan de bovenzijde. De Sweet Cake is vervaardigd van zeer stevig kunststof en is daardoor geschikt voor binnen en buiten. Ondanks het stevige materiaal weegt de Sweet Cake slechts 5 kilo. Materiaal :Polyethyleen is een erg milieu vriendelijke en ecologische verantwoorde kunstof soort.Het is een zuinige grondstof : voor de wereldproductie wordt slechts 1% van de totale productie aardolie en aardgas gebruikt.De fabricage is schoon en doelmatig : de uitstoot van gevaarlijke stoffen is minimaal.Het is uitermate geschikt voor hergebruik : men kan het onbeperkt smelten en opnieuw gebruiken.Wanneer het niet meer kan hergebruikt worden vormt het een hoogwaardige brandstof voor de energievoorziening. Sweet Cake is een origineel cadeau voor jezelf en iedereen die van praktisch en vrolijk design houdt. Leverbaar in 10 verschillende kleuren :- Zwart- Wit- Wit Transparant- Grijs- Oranje- Rood- Groen- Appelgroen- Geel- Blauw http://www.gadgetsentrends.nl/shop/sweetcake-multifunctionele-bak/52/300/2427/
Geplaatst: 22 mei 201114 j Auteur Sproeiboom Handige sproeiboom voor alle soorten gieters en voor alle onkruidverdelgers. Zorgt voor een goede verdeling van het gietwater.Geschikt voor alle gieters.Lange levensduur.Met deze sproeiboom kun je een veel grotere oppervlakte behandelen met hetzelfde aantal liter vloeistof = een betere verdeling. Breedte van de sproeiboom: 50 cmHet geel gekleurde deel kun je makkelijk af de sproeiboom halen wat nuttig kan zijn in geval de sproeigaatjes verstopt zitten. Dankzij het bijgeleverde mondstuk past het op elke gieter. € 8,95per stuk
Geplaatst: 22 mei 201114 j spons er aan en je kan je ramen er mee wassen > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 23 mei 201114 j Grappig Wel jammer dat het best klein is voor kiemgroente... En lekker goedkoop, prijzen van deze dingetjes liggen tussen de €3,50 en €5,- ongeveer. (Inkoop; China) Twijfel of dit een leuk productje is voor marktplaats... > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 23 mei 201114 j Tis lastig omdat ze te groot zijn voor briefpost, en je dus pakketpost-kosten moet vragen. Dat maakt ze dan snel te duur voor klanten vrees ik. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 23 mei 201114 j Ja dat is ook waar ik mee zit... dat is t lastige, de verzendkosten worden al snel 2x zo duur als t artikel... of ze moeten er meerdere bestellen: dan is het nog te overwegen! Maar dan is het idee: leuk koopje , weer weg > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 24 mei 201114 j Auteur Wat zijn de maten van die dingen? En vooral het gewicht? Zijn ze breekbaar? Hoe zijn ze verpakt? Als je met een verzendbedrijf een deal kunt maken..? Ik zou er zo een stuk of 20 van je afnemen Zet ik ze langs de weg te koop hier. Voorde dubbele prijs uiteraard
Geplaatst: 24 mei 201114 j weight:67 gsize:9*6*5 cmInclusief verpakking Ze zijn zo verpakt: Of ze breekbaar zijn durf ik niet zeker te zeggen, het ziet er steen achtig uit en dus wel breekbaar.. maar i.v.m. die prijs zou plastic me ook totaal niks verbazen. Ik denk dat ik er straks even eentje bestel, kan ik t binnenkort even beter bekijken Edit; een ander product uit dezelfde serie vermeld dit: porcelain pot > Planten kopen? Doe het bewust!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.