Gerdy Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Hallo , ik ben Gerdy en kan bijna niet wachten tot ik buiten kan planten en zaaien . Het meeste heb ik daarom al binnen voor gezaaid . Vorige week heb ik een tunnelkastje gekocht bij Aldi van 1.30 x 60x 50 voor 9 € Misschien een tip voor mensen die ook niet zo' n grote tunnel kwijt kunnen .Ik kom uit de regio Nijmegen maar misschien zit er bij jullie in de buurt ook een Aldi met dezelfde reclames. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunny82 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Ik heb er ook zo een gekocht en ga morgen kijken voor een tweede, ideaal! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerdy Posted April 1, 2013 Author Share Posted April 1, 2013 Ja, ideaal he ,en hij lijkt me erg stevig en is ook makkelijk in elkaar te zetten . Ik ben er in ieder geval erg blij mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Nou,stevig is anders,en de eerste naad is al geducktaped Maar hij staat Ik heb wel stenen op de randjes gelegd,was bang dat ie anders wegwaaide.Ik heb er nog één in de verpakking.Daar gaat de sla in van de week. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunny82 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Ik heb ook al een naadje dat kapot is. Ik heb er ook wat tape op geplakt. Bij mij blijft hij vanzelf staan, omdat mijn bak 60cm breed is, dus beetje tussen de randen geklemd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidel1be Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 Heb er ook twee gekocht. Ben er nog niet helemaal uit wat ik er best kan inzetten. Suggesties? Quote E fructu arbor cognoscitur - aan de vruchten herkent men de boom Link to comment Share on other sites More sharing options...
mijnspeeltuin Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 @fidel1be Je zou er sla in kunnen zetten, dan kunnen de slakken er niet zo snel bij en het is ongeveer een week eerder oogstklaar. Of als je binnen iets hebt voor gezaaid en je zet het net buiten. Een weekje het tunneltje erboven om wat rustig aan de buitentemperaturen te wennen. Quote In de kern van alle problemen schuilt een kans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Ik heb ze ook ter bescherming staan,over de uien.Vorig jaar had ik uien gepoot,en een uurtje later hadden de vogels ze er weer allemaal uitgetrokken. Nu heb ik het tunneltje er over,en voila,de uien staan er nog mooi in. Het andere tunneltje staat over de sla,zodat de slakken er moeilijker bij kunnen komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidel1be Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Perfect dankje mijnspeeltuin, dat is wat ik wilde weten Quote E fructu arbor cognoscitur - aan de vruchten herkent men de boom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts