Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Tunnel

Recommended Posts

Hallo , ik ben Gerdy en kan bijna niet wachten tot ik buiten kan planten en zaaien . Het meeste heb ik daarom al binnen voor gezaaid . Vorige week heb ik een tunnelkastje gekocht bij Aldi van 1.30 x 60x 50 voor 9 € Misschien een tip voor mensen die ook niet zo' n grote tunnel kwijt kunnen .Ik kom uit de regio Nijmegen maar misschien zit er bij jullie in de buurt ook een Aldi met dezelfde reclames.

Nou,stevig is anders,en de eerste naad is al geducktaped Maar hij staat cam0051386661364836246.jpg

Ik heb wel stenen op de randjes gelegd,was bang dat ie anders wegwaaide.

Ik heb er nog één in de verpakking.Daar gaat de sla in van de week.

@fidel1be Je zou er sla in kunnen zetten, dan kunnen de slakken er niet zo snel bij en het is ongeveer een week eerder oogstklaar. Of als je binnen iets hebt voor gezaaid en je zet het net buiten. Een weekje het tunneltje erboven om wat rustig aan de buitentemperaturen te wennen.

In de kern van alle problemen schuilt een kans

Ik heb ze ook ter bescherming staan,over de uien.Vorig jaar had ik uien gepoot,en een uurtje later hadden de vogels ze er weer allemaal uitgetrokken. Nu heb ik het tunneltje er over,en voila,de uien staan er nog mooi in.

Het andere tunneltje staat over de sla,zodat de slakken er moeilijker bij kunnen komen.