Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen.


Kim412

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Kim en nieuw op dit forum. Niet helemaal een beginnende moestuinder maar wel pas een paar jaar bezig. Ik heb een paar verhoogde bakken en een nog niet helemaal dichte kas (hopelijk binnenkort wel). Redelijk wat kleinfruit zoals braam, kruisbes, rode en witte bes, gele framboos, aardbeien. 4 appelbomen, een tamme kastanje en een nog kleine walnotenboom. Verder ben ik gek op verschillende kruiden en rabarber. Ik hoop volgend jaar te starten met een bed asperges. Ik zal gaan uitzoeken hoe ik foto's kan plaatsten en dit binnenkort doen. Veel moestuinplezier komend jaar!!

Alles wat je aandacht geeft groeit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim!

 

Het klinkt alsof je al heel wat hebt staan in je tuin, dat zal best een aardig lapje grond zijn lijkt me? Welkom hier in ieder geval en je gaat hier heel veel opsteken! Ik ben ook net lid en lees me suf, en ik kan er zelfs niet goed van slapen, zo graag wil ik alles lezen en vervolgens meteen gaan toepassen. (Beetje lastig, dat laatste, met dat koude weer!)

 

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk welkom, allemaal bedankt. Ik heb idd al heel wat gelezen en ben al veel goede tips tegen gekomen. Onze tuin is zo'n 2000 m² groot en ik denk dat ik daarvan ongeveer 300 m² in gebruik heb als moestuin en de appelbomen staan wat verspreid. Ik ga morgen echt wat foto' plaatsen maar dan bij de seizoenen denk ik.

Alles wat je aandacht geeft groeit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...