Lexiej_88 Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 (edited) Beste allemaal, Dit jaar ga ik voor het eerst aan een volkstuin beginnen, samen met mijn moeder een stuk volkstuin gehuurd van 150 m² . Deze lag al een tijdje stil en moet van vooraf aan opgebouwd worden, op het moment hebben we de drainage al aangepakt en de indeling gemaakt. Ook zijn we druk aan het inslaan. En ben ik in de kou bezig om de bedden in orde te maken. Speur regelmatig marktplaats af op zoek naar tegels (hint) en verder wachten we tot de lente eindelijk gaat beginnen.Onze planning is om ongeveer de helft van de tuin te gebruiken voor Aardbeien,bessen , snijbloemen en ander fruit . En de andere helft in 6 vakken te verdelen voor groente teelt. Verder hebben we geen grote haast om alles klaar te maken omdat wij geloven dat een tuin moet groeien over een aantal jaren. Eerste grote klus na de bedden is een nieuw hekwerk te maken aangezien het oude uit elkaar aan het vallen is. Als we vragen hebben , of jullie wat te vragen hebben , gaan we het zien! Hoop veel te leren! Groeten! Edited March 25, 2013 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Welkom. Schroom niet alles te vragen wat je wilt. Er zijn reeds honderden topics over van alles waar je in aan kunt sluiten. En .... helemaal terecht. Je nú haasten heeft helemaal geen zin. Volgend jaar doe jet het weer anders. De rijping komt met de jaren. Have fun . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Welkom en veel succes in je tuin! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Welkom, en zo te horen heb je er veel zin in! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lexiej_88 Posted March 25, 2013 Author Share Posted March 25, 2013 Bedankt allemaal Morgen weer een paar uur de kou in , hoop dan weer wat stappen te maken.Voornamelijk het stuk voor de aardbeien waar ik van betonnen bandjes een verhoging wil maken,Ook mijn stuk waar de bessen en het fruit in komt is bijna zover dat ik het kan gaan beplanten, Nu moet ook het weer eens gaan mee werken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agnetha Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Welkom! Quote Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 welkom, veel tuin en forum plezier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamoes Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Welkom! Gezellig zo samen met je moeder! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dymphna Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 hoi leuk dat je er ook bent hier ik ben ook nieuw hier en ben aan het rondneuzen wat hier allemaal te doen is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts