Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Wauw!! Wat een werk zeg!!! Zien er hartstikke goed uit!

Geplaatst:

Dat zit er goed uit,ik heb wel interesse voor wat plantjes.

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:
  • Auteur

Ze staan er zoals ze op de foto zijn

Het was inderdaad best veel werk, had onderschat hoeveel jonkies ze hadden gemaakt (75 ergens volgens mij, paar weg gekieperd omdat ik ze te weinig wortel vond hebben)..

Maar met veel liefde gedaan en in mijn ogen voor een goed doel (en hoeft de komende tijd niet nog eens gedaan worden). Aardbeien bed ziet er weer goed/netjes uit en kunnen deze weer verder groeien

Ze mogen allemaal weg, maar hoeft niet. Wordt natuurlijk ook even kijken of alles in onze opel corsa (met twee pers. en hond) gaat passen, maar daar ben ik wel goed in, vol pakken/puzzelen.. Maar nog even kijken of ze in tray of krat of doos mee gaan, komt goed (tempex-doos voor de aloë vera zat ik aan te denken).

Degene die aardbeien willen hebben mogen zelf even aangeven in hoeveel plantjes ze interesse hebben, zoals gezegd ze kunnen allemaal mee, maar als je zo iets hebt van 10/20 ofzo kan dat ook.

Geplaatst:

Van beide soorten wil ik er wel 4. Ziet er allemaal zo mooi uit.

Geplaatst:

Van de twee sorten elk 18 stuks.

Krijg misschien weer Bato bakken???

6 in een bak

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:
  • Auteur

Is goed

Die Bato bakken lijken me ook wel handig/interessant, maar dan moet je wel de ruimte hebben om ze neer te zetten (of mooie stellage te maken)..

Dan heb ik aan aardbeien nog over:

Kleine; Moederplanten (8) Stekken (3)

Grotere; Samen in tray (26) Stekken (27)

Geplaatst:

Nou,als je nog wat over hebt hou ik me aanbevolen

Geplaatst:
  • Auteur

Zeg maar hoeveel/welke je wilt wel zo makkelijk met inpakken..

Ik ga ze straks in de auto zetten al (de zon is wel weg/voor we gaan slapen) omdat we morgen hier om zes uur weg gaan..

Moeten eerst nog even gaan werken morgen en dan komen we door naar Thea.

Geplaatst:
  • Auteur
Nou,als je nog wat over hebt hou ik me aanbevolen

Gezien ik geen berichtje meer heb gezien hier verder, heb ik de tray met 26stekjes voor je ingepakt.. Zien wel wat je er van wil hebben (allemaal, anders gaat een deel mee terug ook geen probleem)..

Maar anders heb ik niets voor je, als je morgen ochtend, hier reageert (dat zie ik dan niet meer/dan zou ik geen stekjes bij de hand hebben om mee te nemen)..

Groetjes Meegosh

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Hallo Meegosh

Wil je graag zaad sturen maar waar heen?

helle008 Johannes